English

«سیمرغ» به شبکه دو می‌آید

سریال «سیمرغ» روایتگر زندگی و رشادت‌های شهید احمد کشوری و علی‌اکبر شیرودی از شنبه، ۲۵ شهریور از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«سیمرغ» به شبکه دو می‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، سریال «سیمرغ» بر اساس زندگی شهیدان علی‌اکبر شیرودی و احمد کشوری از خلبانان تیزپرواز و عقابان آسمان عدالت است. لحظات حضور شهیدان کشوری و شیرودی به همراه شهید سهیلیان در عملیات‌ مختلف، اسارت و آزاد شدن پس از سال‌ها و در نهایت زمان اوج‌گیری آنان بر کهکشان شهادت به تصویر کشیده می‌شود.

این فیلم که در سال ۱۳۷۱ و زمان پخش اصلی خود مورد توجه قرار گرفته بود، داستان حماسه‌های خلبانان هوانیروز غرب کشورمان همچون سهیلیان، کشوری، شیرودی و... را به تصویر می‌کشد. 

هنرمندانی همچون سیدجواد هاشمی (شهید احمد کشوری)، محمد جوزانی (شهید علی‌اکبر شیرودی)، آتیلا پسیانی، مینا نوروزی فرد، رضا بنفشه‌خواه، زهره صفوی، عبدالحسین برزیده، رضا توکلی و... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «سیمرغ» کاری از سیمای شاهد به کارگردانی حسین قاسمی جامی و نویسندگی حسین قاسمی جامی و سیدعلیرضا سجادپور است که در ۱۴ قسمت از شنبه، ۲۵ شهریور هرروز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه