English

کتاب گویای امام موسی صدر رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب گویای امام موسی صدر با روایتی از فرهاد قائمیان، امروز شنبه ۱۱ شهریور ماه در معاونت رادیو و با حضور حورا صدر (دختر امام موسی صدر) برگزار شد.

کتاب گویای امام موسی صدر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج  به نقل از معاونت صدا، مراسم رونمایی از کتاب گویای امام موسی صدر، با حضور علی بخشی زاده- معاون صدا، حورا صدر- دختر امام موسی صدر، مهدی شاملو- مدیر رادیو ایرانصدا، حسین رحمانی- تهیه کننده و راویان اثر در دفتر معاونت صدا برگزار شد.

علی بخشی زاده معاون صدا با پاسخ به این پرسش که چگونه است که بعضی انسان ها تاریخ را تغییر می دهند و اثرگذار هستند؟ گفت: آیا امام موسی صدر مکنت مالی بسیاری داشتند که از این طریق به دلها نفوذ کنند؟ آیا سازمان های پیچیده رسانه‌ای پشتیبان ایشان بود که عملیات روانی کند و با تاکتیک های رسانه ای مردم را جذب خودشان کنند؟ نه اینگونه نبوده است. کسانی که واقعا دلشان را به خدا می دهند و عمل پاک و مورد نیاز زمان خودشان را انجام می دهند، خدا اینها را دوست دارد و مورد محبت قرار می دهد و مردم به آنها تکیه می کنند و دوست‌شان دارند. این رمز در زندگی این سید بزرگوار کاملا مشهود است.

وی با اشاره به محتوای این کتاب صوتی افزود: در این کتاب مخاطبان رخدادهای پرفراز و نشیب زندگی امام موسی صدر در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و عرفانی این مرد تاریخ ساز یا به عبارتی امام مقاومت را می شنوند.

معاون صدا بیان کرد: اگر امروز جبهه مقاومت تشکیل شده است یا کشورهایی به جرگه مقاومت می پیوندند، به یقین به ندای این امام مقاومت لبیک می گویند. امام موسی صدر امام مقاومت است که بخشی از زندگی پرفراز و نشیب ایشان در این کتاب صوتی آمده است درحقیقت یک دوره ۲۰ ساله از ۱۳۳۷ تا ۱۳۵۷ زندگی و مبارزاتشان روایت شده است.

معاون صدای تاکید کرد: این مرد بزرگ و مثال زدنی به گردن همه ما و انقلاب اسلامی حق دارند و امیدواریم استقبال خوبی که از این کتاب صوتی صورت گیرد و رضایت مخاطبان را جلب کنیم. ان شاء الله یک آنونس رادیویی برای معرفی به همه شبکه های رادیویی بویژه رادیو اربعین که استقبال خوبی از این رادیو شده است، تهیه و ارسال شود.

بخشی زاده در ادامه با اشاره به اینکه رادیو چند کار دیگر را هم شروع کرده است، افزود: مدیر رادیو فرهنگ چند کار فاخر را در دستور کار دارد. اداره کل هنرهای نمایشی هم هفت قسمت نمایشی آماده کرده است که به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

کتاب گویای «امام موسی صدر» درباره زندگینامه و پیرامون سیره و سرگذشت امام موسی صدر است که با سردبیری محمدباقر خلیلی و روایت هایی از فرهاد قائمیان، حسن همایی، فاطمه رکنی و فریناز ثریا همزمان با سالروز ربایش امام موسی صدر، در پایگاه کتاب گویای ایرانصدا به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه