English

ثریا قاسمی قصه می‌گوید

مراحل ضبط نهایی کتاب صوتی «کی بود کی نبود» ویژه کودکان با قصه‌گویی ثریا قاسمی و آهنگسازی حمیدرضا آفریده و نویسندگی الهام افرازرو به اتمام است.

ثریا قاسمی قصه می‌گوید

​به گزارش خبرگزاری موج، کتاب صوتی «کی بود کی نبود» ویژه کودکان با قصه‌گویی ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و صداپیشه و آهنگسازی حمیدرضا آفریده و نویسندگی الهام افراز تولید شده و در مراحل ضبط نهایی قرار دارد.

الهام افراز نویسنده مجموعه «کی بود کی نبود» درباره موضوع این اثر اظهارداشت: کتاب «کی بود کی نبود» داستان کوتاهی از اشکال هندسی است که برای خلق آنها به عنوان نماد از گروه‌های مختلف افراد در جامعه و یا جنبه‌های روانی مختلف شخصیت هر فرد، کمک گرفته شده است. در روند داستان به چالش‌هایی که هر فرد در طی مسیر رشد شخصیت با آن مواجه می‌شود، اشاره شده است.

حمیدرضا آفریده آهنگساز مجموعه «کی بود کی نبود» گفت: اثر پیش رو مجموعه کتاب صوتی با موضوعیت و محوریت اشکال هندسی و سازهای موسیقی ایرانی، حدود یک‌سال و نیم است که مراحل تولید و ضبط آن در حال انجام است و اکنون به نیمه‌های پایانی این مجموعه نزدیک هستیم.

براساس این گزارش، حمیدرضا آفریده آهنگساز، نوازنده کمانچه، کمانچه پنج سیم، قیچک آلتو، کارگردانی و مدیریت پروژه، نوازندگان؛ پاشا هنجنی (نی)، بهزاد رواقی (تار و سه‌تار)، حنانه سعیدی (قانون)، علی عابدین (سنتور)، مریم خدابخش (عود)، زکریا یوسفی (دف و دایره)، تیم دوبله استودیو سورن؛ مینا مومنی، عرفان هنربخش، لیلا سودبخش، آیدین الماسیان، کسری نیک‌آذر، استودیو سورن ضبط بازیگرها؛ مینا مومنی، استودیو پاییز ضبط سازها: حسن خدایی‌نیا و استودیو شهر صدای پارسیان ضبط قصه‌گو؛ فراز تعالی از دیگر عوامل مجموعه کتاب صوتی «کی بود کی نبود» هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه