English

عکس‌های جدید آقای مجری برملا شد+ عکس

ایرج طهماسب که به تازگی از برپاییِ نمایشگاه نقاشی خود خبر داده است، به‌رغم‌ سال‌ها فعالیت در حوزه نمایش و تصویر، در حقیقت بخشی از تحصیلاتش در حوزه هنرهای تجسمی بوده است.

عکس‌های جدید آقای مجری برملا شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج طهماسب که به تازگی از برپاییِ نمایشگاه نقاشی خود خبر داده است، به‌رغم‌ سال‌ها فعالیت در حوزه نمایش و تصویر، در حقیقت بخشی از تحصیلاتش در حوزه هنرهای تجسمی بوده است.

ایرج طهماسب،بازیگر و کارگردان ـ دیپلم نقاشی را از هنرستان هنرهای زیبا گرفته بود. او چندی پیش هم عکسی قدیمی از خود در هنرستان هنرهای زیبا منتشر کرد و به نوعی یادآور این خاطره شد.

آقای مجری مجموعه «کلاه قرمزی» که پس از دوری از تلویزیون ، برنامه‌ای دیگری به نام «مهمونی» را راه انداخت، حالا با این مجموعه هم توانسته مخاطب قابل قبولی را جذب کند. در حقیقت ایرج طهماسب مرد نمایش و تصویر است اما هنر را با نقاشی شروع کرد.

ایرج طهماسب

البته او نقاشی را سال‌ها به حاشیه برد و بر عرصه نمایش، سینما و تلویزیون متمرکز شد. آن‌طور که برگزارکنندگان نمایشگاه جدید ایرج طهماسب اعلام کرده‌اند، این هنرمند بار دیگر در سال‌های شیوع ویروس کرونا دست به نقاشی برده است و حالا با شیوه‌ شخصی‌اش از نقاشی لذت می‌برد. 

گشایش نمایشگاه ایرج طهماسب با عنوان «هیجان نقطه و خط» روز سوم شهریور ماه خواهد بود و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. بازدید از این نمایشگاه هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین گالری ثالث جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ قابل بازدید است. 

 

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه نقاشی‌های ایرج طهماسب بزودی در گالری ثالث برپا می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه