English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری موج:

بازیگرانی که اخطار دارند در صورت بستن قرارداد جدید فیلم آنها پخش نمی شود

محمدمهدی اسماعیلی گفت: بازیگری که تخلف کرده و محرومیت دارد بعد از آن قراردادی برای بازی در فیلمی ببندد فیلمش پخش نمی شود.

بازیگرانی که اخطار دارند در صورت بستن قرارداد جدید فیلم آنها پخش نمی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه فیلم های که قبل از تخلف بازیگران تهیه شده باشد اکران می شود، گفت: بازیگری که تخلف کرده و محرومیت دارد بعد از آن قراردادی برای بازی در فیلمی ببندد فیلمش پخش نمی شود.

در چند وقت اخیر  بازیگرانی بوده اند که اخیرا تخلفاتی کرده و هم اکنون هم در خارج از کشور هستند اما فیلم او پخش می شود، اما بازیگری که ممنوعیت دارد فیلم او پخش نمی شود و سازمان سینمایی هم اعلام کرده است.

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه کمیته بدوی استینافی برای هنرمندان وجود دارد، افزود: اگر هنرمندی تخلفی کرده باشد به او اعلام می شود و او از خود دفاع خواهد کرد و این یک ظرفیت قانونی روشن است همانطوری که قبلا هم در جلسه رای اعتمادم اعلام کرده بودم می خواهم معاضدت های حوزه فرهنگ و رسانه را از بین ببرم.

او با تاکید بر اینکه قبلا تخلفات بازیگران در خارج از وزارت ارشاد بررسی می شد، گفت: در حال حاضر این تخلفات بازیگران در وزارت ارشاد بررسی می شود.

او درباره تعداد بازیگرانی که پرونده دارند، اظهار کرد: در شرایط کنونی تعداد بازیگرانی که اخطار گرفته اند حضور ذهن ندارم، اما خودشان نسبت به اخطار مطلع هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه