English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بزرگان انقلاب از شخصیت های بزرگ فرهنگی هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و بزرگان انقلاب از شخصیت های بزرگ فرهنگی هستند.

بزرگان انقلاب از شخصیت های بزرگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی اسماعیلی در جمع نمازگزاران شهرستان نهاوند ابراز داشت: دولت انقلابی برای حل مشکلات در ابعاد مختلف در تلاش بی وقفه است.

وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی که سال گذشته شروع کرد، به فکر براندازی نظام بود. دشمنان انقلاب در موضوع حجاب برنامه ریزی کرده اند؛ اما ملت و دولت از ارزش‌های نظام کوتاه نمی آیند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم نهاوند همواره در انقلاب پیشگام بوده اند و سابقه درخشانی در مبارزات و صحنه های مختلف دفاع از این نظام اسلامی دارند.

وی ادامه داد: این شهر مهد دلیران و مردانی مانند سردار عزیز شهید حاج میرزا محمد سلگی و دلاور مردان سرافرازی است که در راه انقلاب از جان خود گذشتند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این انقلاب با درایت امام راحل به ثمر نشست و امروز تحت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب به مسر پرافتخار خود ادامه می دهد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و بزرگان انقلاب از شخصیت های بزرگ فرهنگی هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضرت امام راحل در سنین جوانی تألیفات زیادی داشتند و مقام معظم رهبری هم تألیفات فراوانی دارند و در نمایشگاه کتاب امسال تألیفات ایشان از پرفروش ترین ها بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه این شهادت ها و رشادت ها بنا شده است و این شجره طیبه با هیچ خباثتی لطمه نخواهد دید چون این انقلاب مرهون زحمات بزرگان و شهدا است.

شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی نهاوند با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و امام جمعه و همچنین دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر این منطقه از دیگر برنامه های پیش بینی شده اسماعیلی در سفر عصر امروز به این شهرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه