English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

امسال ۱۰ درصد بیلبوردهای تبلیغاتی کرمانشاه به موضوعات مذهبی و حجاب اختصاص می‌یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اختصاص ۱۰ درصد از بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری های استان برای موضوعات مذهبی و حجاب به عنوان اولین مصوبه شورای فرهنگ عمومی خبر داد .

امسال ۱۰ درصد بیلبوردهای تبلیغاتی کرمانشاه به موضوعات مذهبی و حجاب اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اجرای پنج موضوع اصلی در شورای فرهنگ عمومی استان طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال با کار کارشناسی روی این موضوعات متمرکز هستیم و می بایست همه دستگاه ها نسبت به اجرای آنها متعهد باشند. علی صفدری تصریح کرد: از همه اعضا شورای فرهنگ عمومی به صورت مکتوب درخواست کردیم تا نظرات کارشناسی شده خود را در مورد سیاست های شورا مطرح کنند که در نهایت به پنج موضوع اصلی رسیدیم که قرار است امسال آنها را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ و تحکیم بنیان خانواده و همچنین اخلاق و معنویت در جامعه از موضوعات مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی است در ادامه اظهار داشت: فضای مجازی، حجاب، عفاف و زندگی عفیفانه و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه پنج موضوعی هستند که باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح و برای مشکلاتشان راهکارهای عملیاتی ارائه دهیم.

وی گفت: در مصوبه دوم مقرر شد آموزش و پرورش با نظارت دقیق و کارشناسی برای مهر ماه که دانش آموزان راهی مدارس می‌شوند، لباس فرمی با کیفیت طراحی و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

صفدری ارائه برنامه همه دستگاه ها برای ترویج زندگی عفیفانه را به عنوان مصوبه سوم مطرح کرد و افزود: ایجاد نگارخانه دائمی مد و لباس عفیفانه و حمایت دستگاه های دولتی از تولیدکنندگان و طراحان پوشاک اسلامی، به ترتیب چهارمین و پنجمین مصوبه شورای فرهنگ عمومی بود که انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی نسبت به عملی کردن آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه