English

رویگری « معرکه در معرکه» را روی صندلی می‌ببیند

رضا رویگری، بازیگری که سال‌های دورتر روی صحنه تئاتر هم فعالیت چشمگیری داشت، این روزها به تماشای نمایشی نشسته که ۳۰ سال پیش خود در آن بازی کرده بود.

رویگری « معرکه در معرکه» را روی صندلی می‌ببیند

به گزارش خبرگزاری موج، نمایش «معرکه در معرکه» نوشته داود میرباقری به کارگردانی سیاوش تهمورث، این روزها در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است. این نمایش اولین بار ۳۰ سال پیش روی صحنه رفت. اجرایی که خاطره آن همچنان در ذهن تماشاگران آن دوره زنده است. در آن مقطع رویا تیموریان، سیروس گرجستانی، ماهایا پطروسیان، سیاوش تهمورث و رضا رویگری بازیگران نمایش بودند.

رویگری که در آن اجرا نقش شاگرد را بازی می‌کرد، حالا سال‌هاست که از صحنه تئاتر دور مانده و حتی کمتر توان و فرصت تماشای آثار نمایشی را دارد. با این حال شب گذشته به تماشاخانه ایرانشهر رفت و به تماشای نمایشی نشست که ۳۰ سال پیش در آن بازی درخشانی را ارایه کرده بود. در اجرای جدید، مجید رحمتی نقش شاگرد را بازی می‌کند.

گفته می‌شود که میرباقری به درخواست تهمورث، نمایشنامه «معرکه در معرکه» را نوشته است. نمایشی درباره مرام و مسلک پهلوان‌ها و لوطیان. تهمورث که حالا دوباره این نمایش را روی صحنه برده، همچنان در ستایشگر آن مرام و مسلک است که امروز دیگر چندان اثری از آن نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی