English

سازمان حج و زیارت اعلام کرد؛

ثبت نام حج تمتع از امروز آغاز شد+ جزئیات

سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام در کاروانهای حج تمتع سال ۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ثبت نام حج تمتع از امروز آغاز شد+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ به لطف خداوند متعال بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده سازمان حج و زیارت ثبت‌نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ در کاروانهای اعزامی به‌شرح زیر اعلام می‌گردد؛

اولویت اول: افرادی که در کاروانهای حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی کرده و وجوه مربوط را واریز و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ برای نام نویسی اقدام کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه این افراد، ظرفیت خالی باقیمانده از اولویت‌های بعدی تکمیل خواهد شد.

اولویت دوم: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۳۸۵ می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ برای نام نویسی اقدام نمایند. البته این افراد لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به بروز رسانی اطلاعات خویش و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

اولویت سوم: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۸۶ می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱

اقدام نمایند؛ البته نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت. این این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به بروزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کد رهگیری اقدام کنند.

اولویت چهارم: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ می‌باشد که می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ اسفند ماه اقدام نمایند؛ البته نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت. این این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به بروزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

اولویت پنجم: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع از تاریخ ۱ خرداد ماه ۱۳۸۶ به بعد بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان (به تناسب ظرفیت خالی) است که می‌توانند از تاریخ ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ اقدام کنند؛ البته نام نویسی از این افراد بصورت فراخوان عمومی نبوده و صرفاً درصورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای اعلامی، امکان نام نویسی خواهند داشت. این این افراد نیز لازم است قبل از نام‌نویسی با مراجعه به سامانه https://Reserve.haj.ir نسبت به بروزرسانی اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه