English

محمد نادر کاشانی تهیه کننده باسابقه تلویزیون در گذشت

محمدنادر کاشانی خالق آثار ماندگار تلویزیونی همچون " شبهای تابستان"، "زیر آسمان شهر"، "بدون شرح" و " آقای گزارشگر" امروز دار فانی را وداع گفت.

محمد نادر کاشانی تهیه کننده باسابقه تلویزیون در گذشت

به گزارش خبرگزاری موج، محمدنادر کاشانی که خالق و تهیه کننده آثاری همچون “شبهای تابستان"، "زیرآسمان شهر"، "باغچه مینو"، "بدون شرح"، "هژیر ها"، "جنگ هفتادو هفت" و ... بود، امروز (پنحم دی ماه) پس از یک دوره سخت بیماری چشم از جهان فرو بست.

این تهیه کننده در ابتدای دهه ی هفتاد به تلویزیون آمد وبا تولید برنامه خالق و جذاب "شبهای تابستان" بدعتی نو در تولید برنامه های جنگ شبانه گذاشت. با شناخت خوبی که از مخاطب و رسانه داشت، تولید برنامه های طنز شبانه را با موفقیت در برنامه"۷۷"آغاز کرد و همین امر باعث شد، تا بعدها از او به عنوان آغاز گر برنامه های طنز شبانه یاد کنند. پس از آن بسیاری از بازیگران و برنامه سازان مشهور تلویزیون با مجموعه های با ارزشی که او تهیه و تولید کرد، موفق و نامی شدند.

کاشانی در این سالهای اخیر همواره دغدغه ی مخاطب را داشت و در این راستا برنامه های مردمی همچون "صبح آمد" و برنامه‌ های دیگر را ساخت.

 او حامی و سکوی پرتاب بسیاری از هنرمندان بود  و در آخرین برنامه ی تولیدی خود با عنوان " آقای گزارشگر" گزارشگران ورزشی زیادی را به جامعه هنری، ورزشی کشور معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه