English

وزیر ارشاد:

هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری است

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: رویداد بزرگ هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری در همه زمنیه‌هاست.

هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری است

به گزارش خبرگزاری موج، زلفیه دولت‌زاده وزیر فرهنگ تاجیکستان که در رأس هیأت فرهنگی به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه «هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران» به کشورمان سفر کرده است، صبح امروز ۱۲ مهر در تالار وحدت با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن خیر مقدم به همتای تاجیک خود به برگزاری و افتتاح هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در روز گذشته در محل کوشک باغ هنر تهران اشاره کرد و این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری را فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری در همه زمنیه‌ها عنوان کرد.

رئیس شورای هنر کشور در ادامه همچنین با اشاره به گفتگوی دو جانبه با همتای تاجیکستانی خود، از اعلام آمادگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری‌های همه جانبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری و رسانه‌ای از جمله سینما، موسیقی، تئاتر، هنر‌های تجسمی، کتاب و ادبیات، چاپ و نشر و ... خبر داد.

 هفته فرهنگی جمهوری تاجیکستان در ایران پس از چهارده سال وقفه با حضور وزرای فرهنگ ایران و تاجیکستان در منطقه فرهنگی گردشگری اراضی عباس‌آباد تهران گشایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه