English

ویژه برنامه‌های رادیو صبا در هفته دفاع مقدس اعلام شد

رادیو صبا با ویژه برنامه‌های متنوع به گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌پردازد.

ویژه برنامه‌های رادیو صبا در هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه رادیویی صبا به منظور پاسداشت ارزش های حماسه دفاع مقدس برنامه‌های ویژه ای را در هفته دفاع مقدس تهیه و تدارک دیده است، که از روز 31 شهریور راهی آنتن می‌شود.

«به نام مادر به نام ایران، دفتر هشت برگ، قهرمانان نمی‌میرند، سنگر به سنگر،خطی به یادگار،نت هشتم» عناوین ویژه برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس تفدیم شنوندگان می‌شود.

«به نام مادر به نام ایران» ویژه برنامه‌ای است به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر که در قالب مستند به  بررسی فیلم‌های دفاع مقدس از زوایای مختلف و تاثیرگذاری آنها در سینمای دفاع مقدس می‌پردازد، این برنامه هر روز ساعت 12:30 با اجرای فریبا باقری راهی آنتن می‌شود.

امیر حسین مدرس درویژه برنامه «دفتر هشت برگ» به روایت دلنوشته هایی برای اهالی دفاع مقدس می پردازد، این برنامه با خوانش داستان های مرتبط با دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هر روز ساعت 13:30 به تهیه کنندگی مژگان فرزین پخش می شود.

«قهرمانان نمی میرند» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در قالب مستند به نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات‌ها و اقدامات و نحوه شهادت هفت فرمانده شهید دوران دفاع مقدس می‌پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی هر روز ساعت 14:30 به گزارش لحظه به لحظه از ماجرای شگفت انگیز شهادت هفت فرمانده دفاع مقدس می‌پردازد.

«سنگر به سنگر» ویژه برنامه ای است که در قالب مسابقه با محوریت هفته دفاع مقدس به تاریخ دفاع مقدس، موسیقی دفاع مقدس، شناخت شهیدا،  عملیات ها، فیلم شناسی  و مرور خاطرات رزمندگان می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی امیر اکبری هر روز ساعت 16 با اجرای مهدی پر پخش می‌شود.

«خطی به یادگار» بازخوانی وصیت نامه شهدا با اجرای علاقمندان به گویندگی و اجرا است. در این ویژه برنامه وصیت نامه ۴۲ شهید دفاع مقدس توسط برگزیدگان چالش صباگو خوانده می‌شود. هر روز این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر راهی آنتن می‌شود.

«نت هشتم» با اجرای مهبد قناعت پیشه هر روز به معرفی تیتراژ فیلمها و سریال های مرتبط با دفاع مقدس و موسیقی دفاع مقدس می‌پردازد. رادیو صبا را روی موج FM  ردیف 105.5 مگاهرتز بشنوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی