English

سجاد کلبادی نژاد در گفتگو با موج:

«صباهنگ» حال مخاطب را خوب می کند/ شوخی با ترانه ها

تهیه کننده «صباهنگ» می گوید گوش سپردن به برنامه های موسیقی محور فکر مخاطب را آزاد می کند و او را از اتفاقات روزمره دور نگه می دارد بر این اساس این برنامه هم تلاش می کند حال مخاطب را خوب کند.

«صباهنگ» حال مخاطب را خوب می کند/ شوخی با ترانه ها

سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده رادیو که یک هفته در میان برنامه «صباهنگ» را روی آنتن رادیو صبا دارد، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج بیان کرد: «صباهنگ» از سال 92 که رادیو صبا افتتاح شد، روی آنتن رفته است و من از اردیبهشت 1400 به این برنامه پیوسته ام. 

وی ادامه داد: هر تیمی که آمده، تغییراتی ایجاد کرده است و ما هم بخش های مختلفی برای این برنامه تدارک دیده ایم که از آن جمله می توان به آیتم هماهنگ با موضوع معرفی خوانندگان و با اجرای خانم بیات، آیتم شیر گاو پلنگ با موضوع شوخی با بخشی از ترانه ها با اجرای خانم علاقه مند و آیتم رنگارنگ با موضوع پخش میکس ترانه ها که تولیدی هستند، اشاره کرد.

تهیه کننده «صباهنگ» درباره دیگر بخش های برنامه توضیح داد: پخش ترانه های خاطره انگیز در آیتم آبرنگ، ترانه های سنتی در آیتم دولاچنگ و ترانه های محلی در آیتم فولاهنگ، ترانه های جدید و آرشیوی در نوآهنگ و ترانه های درخواستی مخاطبان در ضربآهنگ از دیگر آیتم های برنامه صباهنگ است که هر کدام سر ساعت مشخص پخش می شوند. 

کلبادی نژاد ادامه داد: همچنین در این برنامه عصرگاهی با آهنگسازان، ترانه سرایان و خوانندگان به صورت تلفنی گفتگو می کنیم که به عنوان مثال تاکنون با شاهین فرهت، کیوان ساکت و... به گفتگو نشسته ایم. 

وی تاکید کرد: انتخاب و چینش ترانه ها با خود من است همچنین بر اساس آیتم ها متن هم نوشته می شود به عنوان مثال برای آیتم آبرنگ پلاتوی قدیمی نوشته می شود که مجری آن را اجرا می کند و بعد ترانه را می شنویم.

تهیه کننده «صباهنگ» با اشاره به اینکه این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:00 به مدت 90 دقیقه روی آنتن می رود، گفت: گوش سپردن به برنامه های موسیقی محور فکر مخاطب را آزاد می کند و او را از اتفاقات روزمره دور نگه می داد بر این اساس ما هم در این برنامه تلاش می کنیم حال مخاطب را خوب کنیم.  

کلبادی نژاد درباره دیگر برنامه خود در رادیو صبا اظهار کرد: «القصه» با روایت بهروز رضوی برنامه جدید من در رادیو صباست که با هدف خوانش داستان های معاصر ایرانی هر روز ساعت 12.30 از رادیو صبا پخش می شود .

این تهیه کننده رادیو افزود: رویکرد این برنامه معرفی و آشنا کردن مخاطبان با داستان های خواندنی نویسندگان معاصر  دهه 40 و 50 به بعد است. همچنین در ایام مناسبتی مانند هفته دفاع مقدس داستان ها با مضمون همان هفته خوانش می شود. 

سجاد کلبادی نژاد در پایان گفت: احتمالا اواسط مهر یک برنامه جدید که ترانه محور است و من تهیه کنندگی آن را برعهده دارم، به آنتن رادیو صبا اضافه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه