English

بهارک محمودی سیزدهمین بسته فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه را بررسی می‌کند؛

معمایی، جنایی، رازآلود و ملودرام

فیلم‌های کوتاه «ناجی»، «نفس‌گیر»، «سرسام» و «بدرقه سکوت» در سیزدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، اکران، تحلیل و نقد می‌شوند.

معمایی، جنایی، رازآلود و ملودرام

به‌ گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌‌‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سیزدهمین جلسه از هفتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 31 مردادماه، با نمایش 4 فیلم کوتاه، برگزار می‌شود.

در سیزدهمین جلسه از فصل هفتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌کوتاه «ناجی» به‌کارگردانی امیرحسین بهاء‌الدینی، «نفس‌گیر» به‌نویسندگی و کارگردانی محمد رحمتی، «سرسام» به‌نویسندگی و کارگردانی مشترک وحید و نوید نامی و «بدرقه سکوت» به‌کارگردانی محمدرضا دهستانی به نمایش درخواهند آمد.

فیلم کوتاه «ناجی» به‌کارگردانی امیرحسین بهاءالدینی و نویسندگی احسان معجونی، در ژانر «معمایی»، به‌تهیه‌کنندگی امیرحسین بهاءالدینی ساخته شده است.

محمد رحمتی «نفس‌گیر» را در ژانر «جنایی» نویسندگی و کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی این اثر را نیز مشترکا با انجمن سینمای جوانان ایران بر عهده داشته است. مهدی حسینی‌نیا در این فیلم کوتاه ایفای نقش کرده است.

«سرسام» به‌نویسندگی و کارگردانی مشترک وحید و نوید نامی، اثری در ژانر «رازآلود - وحشت»، به‌تهیه‌کنندگی مشترک مؤسسه فیلم‌سازی «ارک فیلم» و انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده است. بازیگر اصلی این اثر یوسف‌علی دریادل است.

کارگردانی «بدرقه سکوت» را نیز محمدرضا دهستانی در ژانر «ملودرام» برعهده داشته و این اثر به‌نویسندگی النا پورغلامی مقدم و تهیه‌کنندگی مشترک محمدرضا دهستانی و انجمن سینمای جوانان ایران ساخته شده است.

سیززدهمین جلسه فصل هفتم پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ 31 مردادماه ساعت 15 در پردیس سینمایی چارسو، سالن شماره 6 برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه