English

محمد خزاعی خبر داد؛

حمایت سازمان سینمایی برای تولید فیلم‌های بلند، کوتاه و مستند با موضوع مقاومت

رئیس سازمان سینمایی با اشاره به روز قدس از حمایت سازمان سینمایی برای تولید فیلم‌های بلند، کوتاه و مستند با موضوع مقاومت و مظلومیت فلسطین خبر داد.

حمایت سازمان سینمایی برای تولید فیلم‌های بلند، کوتاه و مستند با موضوع مقاومت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه سینمای ایران، در همه این سال‌ها همراه مردم فلسطین بوده است؛ همراه و همصدا با همه مبارزان علیه ظلم و بی‌عدالتی و توسعه طلبی بیگانگان در کشور‌های اسلامی.

وی «روز قدس» را یادگار امام راحل (ره) دانست که منحصر به ایرانیان و شیعیان نیست و باید گفت از اعتباری ویژه در جهان اسلام برخوردار است. به گفته او، هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند از آنچه در قدس شریف می‌گذرد و همچنان با حمایت غرب ادامه دارد، چشم‌پوشی کند. در تمام این سال‌ها، روز قدس، محلی برای وحدت مسلمانان و آزادگان جهان بوده و اجازه نداده خون پاک مردم مبارز فلسطین لگدمال جوسازی رسانه‌های غربی شود.

خزاعی می‌گوید جشنواره‌ای همچون جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» عرصه‌ای برای تجلی هنر هنرمندانی بوده که مقاومت را در هر جای جهان که باشد، به تصویر کشیده و سیمای روشن قهرمانان عدالت خواه و جسوری که سر به ظلم خم نکردند، ترسیم کرده است. بسیار آثار فاخر تصویری درباره مقاومت در فلسطین، سوریه، عراق، یمن و کشور‌های اسلامی در جشنواره‌های مختلف سینمایی عرضه و دیده شده است.

او می افزاید: در آستانه برگزاری روز قدس با احترام به روح پرفتوح امام راحل (ره) و به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره نماد ظلم‌ستیزی و در کنار فلسطین مظلوم بوده‌اند، به سینماگران اعلام می‌کنیم که از آثار مربوط به فلسطین شریف و محور مقاومت در سازمان سینمایی حمایت خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان سینمایی، امروز در جهان سینما، تصویر و رسانه، سازنده افکار و ایجاد کننده امواج هستند. پیروز میدان‌های جنگ، آنانی هستند که صاحب رسانه‌اند و با زبان تصویر سخن می‌گویند. در جهان اسلام، نیازمند توسعه صنعت نمایش هستیم. ایران به عنوان مهمترین سینما در جهان اسلام، باید پرچمدار تولید و نمایش آثاری باشد که واقعیت آنچه بر مسلمانان می‌گذرد، نشان دهد.

آن طور که خزاعی وعده داده قرار است زیر مجموعه‌های سازمان سینمایی (بنیاد سینمایی فارابی، انجمن سینمای جوان و مرکز گسترش) میزبان و پذیرای ایده ها، طرح‌ها و فیلمنامه‌های سینماگرانی باشند که درباره فلسطین و محور مقاومت اثری می‌سازند.

او تأکید می‌کند امیدوارم در کنار سینمای بلند و کوتاه، در حوزه مستند، شاهد رشد تولید آثار درباره فلسطین و محور مقاومت باشیم. سینماگران این حوزه و سایر حوزه ها، به طور قطع، علاقه‌مند به ثبت حقیقت هستند و سازمان سینمایی با حمایت آنها، شعله حقیقت جویی را در جان این هنرمندان روشن نگاه می‌دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی