English

افتتاح چند نمایشگا‌ه‌ آثار تجسمی به مناسبت هفته هنر انقلاب

نمایشگاه هنر انقلاب اسلامی متشکل از آثار تجسمی به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی افتتاح شد.

افتتاح چند نمایشگا‌ه‌ آثار تجسمی به مناسبت هفته هنر انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج، نمایشگاه هنر انقلاب اسلامی متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی افتتاح شد.

نمایشگاه عکس این رویداد در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران برپا شده است که با آثاری از ۲ اتفاق به نمایش گذاشته میزبان مخاطبان خود است؛ اتفاق اول مربوط به ابراهیم اصغرزاده است که خیلی با تلخی از میان ما رفت. آقای اصغرزاده عکس‌هایی از دوران نوجوانی خودش از خط مقدم جبهه دارد که تا به حال دیده نشده‌اند. اتفاق بعدی مربوط به عکس‌های میشل ستبون عکاس فرانسوی است که ۴ فریم عکس در ابعاد بزرگ از ایام پیروزی انقلاب اسلامی از او به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه نقاشی این رویداد هم متشکل از ۲۰ اثر از آثار گنجینه حوزه هنری نیز که در سال‌های اولیه انقلاب خلق شده‌اند در گالری شماره ۲ خانه عکاسان حوزه هنری به نمایش گذاشته شده‌اند. ۶۵ پوستر با محوریت انقلاب از ابتدا تاکنون نیز، در حوزه هنری، مجموعه فرهنگسرای نیاوران و بنیاد شهید در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. این پوستر‌ها همچنین قرار است در فضا‌های تبلیغات شهری نیز به نمایش درآیند.

علاقه مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند به حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه