English

تهیه‌کننده فیلم در گفتگو با موج خبر داد؛

«آیدین» پرفروش ترین مستند سال/ دلایل پرفروش شدن آیدین چیست

مهدی برجیان بیان کرد فیلم مستند آیدین با 196 سانس از دوم شهریور تاکنون، توانسته است فروشی بالغ بر 36 میلیون تومان داشته باشد.

«آیدین» پرفروش ترین مستند سال/ دلایل پرفروش شدن آیدین چیست

مهدی برجیان تهیه کننده مستند «آیدین» که هم اکنون در سینماهای هنروتجربه روی پرده است و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است، در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج بیان کرد: محبوبیت مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی در میان بسکتبالیست‌ها، ورزشکاران سایر رشته‌ها و به ویژه مردم، سبب شده است که این فیلم مستند با استقبال خوبی مواجه باشد و خوشبختانه «هنر و تجربه» فضایی در اختیار ما قرار داد که ما نیز با یک اکران نسبتاً آرام شروع کردیم اما از قبل به این موضوع فکر کرده بودیم که سانس‌های این فیلم، خالی نباشد. البته همراهی آکادمی‌های بسکتبال که انتظار اکران فیلم را داشتند، دوستداران این ستاره ورزشی و از همه مهمتر مردم، در تحقق این مهم نقش داشت. فیلم مستند آیدین با 196 سانس از دوم شهریور تاکنون، توانسته است فروشی بالغ بر 36 میلیون تومان داشته باشد.

وی افزود: این در حالی است که خیلی از فیلم‌های سینمایی اکران‌شده در «هنر و تجربه» با وجود اینکه 300 سانس داشته‌اند، به میزان فروش پایینی دست یافته‌اند و ما پیش بینی می‌کنیم فروش این فیلم به 100 میلیون تومان نیز برسد که برای یک فیلم مستند در سینمای هنر و تجربه واقعا جای خوشحالی دارد.

برجیان با اشاره به مخاطب بیش از 2 هزار نفری مستند «آیدین»، تصریح کرد: این موضوع که فیلم مستند «آیدین» در دورانی که سینما به دلایل مختلفی چون شیوع کرونا و غیره، با رکود مواجه است، با استقبال مخاطبان مواجه شده، برایمان جذاب است.

وی تاکید کرد: تا این لحظه، فیلم مستند «آیدین» براساس آمار سمفا و هنروتجربه پرفروش ترین مستند سال ایران است.

تهیه کننده مستند «آیدین» همچنین درباره عامل بالا بودن فروش یک فیلم مستند توضیح داد: مهمترین دلیلش هماهنگی بین تیم سازنده فیلم با فدراسیون بسکتبال ایران و هنروتجربه و همچنین سوژه مستند «آیدین» بر می‌گردد. شخص آیدین، ورزشکاری ستاره بود که هنوز هم در بین بسکتبالیست‌ها و ورزشکارها جایگاه ویژه‌ای دارد و برادرش صمد نیکخواه بهرامی نیز امروز یکی از ستاره‌های ورزشی ایران به حساب می‌آید. از قبل، پیش بینی چنین استقبال و فروشی را برای فیلم داشتیم و همچنان در خواست‌های اکران «آیدین» از تیم‌های استانی بسکتبال هر شهر، ما را شگفت‌زده می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی