English

رادیو ایران و بررسی چالش های دولت

برنامه «ایران امروز» امروز، شنبه از گروه جامعه با حضور کارشناسان به بررسی چالش های دولت ها در زمینه انجام برنامه های توسعه می پردازد.

رادیو ایران و بررسی چالش های دولت

به گزارش موج، عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه ایران امروز  گفت: توسعه جریانی است که بازسازی، اصلاح و ارتقای ساختار و نظام اقتصادی- اجتماعی یک کشور را به همراه دارد. توسعه افزون بر اینکه بهبود شاخص هایی همچون میزان تولید و درآمد را دربرمی گیرد، شامل دگرگونی های اساسی در ساختار نهادی، اجتماعی، اداری و همچنین ایستارها و دیدگاه های عمومی مردم است. توسعه در بسیاری از موارد حتی عادت، رسم و باورهای مردم را نیز دربرمی گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی و جامع بودن مفهوم «توسعه»، به راحتی می توان دریافت که توسعه امری طبیعی و آسان نیست بلکه نیازمند تفکری ساختاری و دانشی بسیارعمیق است که جز با برنامه ریزی های دقیق و زمانبر امکان پذیر نیست.

اقتداری تصریح کرد: از همین رو در برنامه «ایران امروز» شنبه ۲۷ شهریور با حضور دکتر جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و دکتر هادی ثروتی تحلیلگر مسایل سیاسی کارشناسان به بررسی چالش های دولت ها در زمینه انجام برنامه های توسعه می پردازیم.

وی افزود: «ایران امروز» شنبه ها از گروه جامعه با اجرای محمدرضا درویش ساعت ۱۱:۴۵ از رادیو ایران پخش می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه