English

کارگردان سریال به موج خبر داد:

سفر به شهرهای مختلف ایران با سریال جدید شبکه دو

داریوش جهانگیری از ساخت سریال «سایه های رعنا» خبر داد و درباره ویژگی های آن سخن گفت.

سفر به شهرهای مختلف ایران با سریال جدید شبکه دو

داریوش جهانگیری کارگردان و فیلمنامه نویس که آخرین کار وی در تلویزیون مجموعه تلویزیونی «در کنار هم2» بود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج با اعلام این خبر که سریال «سایه های رعنا» را به عنوان جدیدترین پروژه خود جلوی دوربین برده است، بیان کرد: بیش از 20 سال پیش یک طرحی را با نام «فرشته برف» در 2 صفحه نوشتم که جزو فیلمنامه های همیشه محبوبم محسوب می شد. در پاییز 99 یکی از دوستان ما گفت سفارشی از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دریافت کرده که اگر کاری علاوه بر جنبه انسان دوستانه نیکی و خوبی را ترویج کند، از تولید آن استقبال و شرایط تولید آن را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: پس از این دعوت من و سهیلا خدادادی نگارش فیلمنامه «سایه های رعنا» را آغاز کردیم و این فیلمنامه در قالب یک سیناپس و بعد در قالب یک سریال 13 قسمتی درآمد که برای پخش از شبکه دو در نظر گرفته شده است.

این کارگردان با اشاره به اینکه پیش تولید این سریال از اردیبهشت آغاز شد، گفت: تولید «سایه های رعنا» به تهیه کنندکی علی خانی ابیانه ای تا 20 تیرماه ادامه داشت تا اینکه یکی از بازیگران متاسفانه به کرونا مبتلا و کار متوقف شد اما هم اکنون یک هفته ای است که مجددا تصویربرداری را آغاز کرده ایم. 

جهانگیری در پاسخ به این پرسش که آیا عوامل واکسن زده اند یا نه، عنوان کرد: تمام عوامل پشت و جلوی دوربین 2 تا 3 روز قبل از شروع مجدد تصویربرداری دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند. 

وی با اشاره به اینکه احتمالا «سایه های رعنا» در پاییز هم جلوی دوربین می رود، بیان کرد: هم اکنون حدود 50 درصد کار جلوی دوربین رفته است و تا یک ماه و نیم آینده تصویربرداری ادامه دارد.  

کارگردان «سایه های رعنا» در ادامه به اسامی بازیگران اشاره و خاطرنشان کرد: محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، رزیتاعجم، مهوش صبرکن، رضا فیاضی، سلمان فرخنده ، سالار کریمخانی، پانته آ جهانگیری، پیمان صفا، پارمیدا عجم، بازیگر نقش نوجوان ارشیا خانی، صدیقه عنایتی، ایران اصلانی و محمدهادی قمیشی از جمله بازیگران این سریال هستند. 

جهانگیری در پایان با اشاره به اینکه این سریال در شهرهای مختلف ایران از جمله کاشان، شیراز، اصفهان و یاسوج و...جلوی دوربین رفته است، تصریح کرد: هم اکنون تصویربرداری در گرگان ادامه دارد و قرار است در ادامه مسیر به دیگر شهرهای ایران نیز سر بزنیم. «سایه های رعنا» به نوعی در هر قسمت به شهری از کشور عزیزمان سفر می کند و مناطق زیبا را به تصویر می کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه