English

انتشار فراخوان هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

فراخوان هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در ۲ بخش با رویکرد های کلاسیک و نظریه ها و روش شناسی‌های نوین منتشر شد.

انتشار فراخوان هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی ، همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش های آیینی وسنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی- سنتی، نشست‌های علمی- تحقیقاتی خود را در ۲ بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه ها و روش شناسی های نوین، تطابق های علمی جهانشمول و نگاه به آینده (آینده پژوهی) برگزار خواهد کرد.

پژوهشگران و علاقه مندانِ شرکت در سمینار تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم تقاضا و بارگذاری مدارک لازم اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالاتِ پذیرفته شده، ۱۰ روز بعد یعنی در تاریخ ۲۵ مرداد ماه اعلام خواهد شد و پژوهشگران تا پایان شهریور ماه برای ارسال مقاله کامل فرصت خواهند داشت.

به مقالات پذیرفته شده برای ارائه در سمینار با توجه به ارزیابی هیأت علمی سمینار و سطح کیفی مقاله، حداقل ۲۵ و حداکثر ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه (حق التالیف) پرداخت خواهد شد و به صاحبان مقاله های پذیرفته شده، گواهی شرکت در سمینار داده می شود.

هشتمین سمینار بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به صورت ارائه های حضوری و مجازی مقالات (در قالب سخنرانی و پوستر) و برگزاری میزگردها و کارگاه ها در هفته پایانی مهرماه به دبیری حمیدرضا اردلان برگزار می شود و مقالات ارائه شده به صورت مجموعه کتاب به چاپ خواهند رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه