English

در نشست خبری سریال همبازی مطرح شد.

همبازی درمورد شرافت است/ آغاز پیش تولید همبازی ۲

در نشست خبری سریال همبازی که با حضور تهیه کننده و کارگردان و برخی از بازیگران این سریال برگزار شد، از آغاز طراحی جدید برای تولید همبازی 2 خبر داده شد.

همبازی درمورد شرافت است/ آغاز پیش تولید همبازی 2

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری موج نشست خبری عوامل سریال هم‌بازی با حضور نوید محمودی تهیه کننده، سروش محمدزاده کارگردان، خیام وقار کاشانی و نیلوفر کوخانی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی برگزار شد.

در ابتدای این نشست نوید محمودی با ابراز رضایت از ساخت این سریال نوروزی به این نکته اشاره کرد که شغل از مهمترین نیازهای جوانان و مرتبط با موضوع ازدواج آنان است که همین مسائل انگیزه ای بود تا در میان سوژه های دیگری که مد نظر سایر سریال سازان بود ما به آن بپردازیم.

است بخشی از این نشست بهرنگ ملک محمدی مدیر فیلم و سریال شبکه دو سیما هم گفت: داستان همبازی داستان شرافت است؛ شرافت کسانی که می خواهند در مسیر درست در این کشور زندگی کنند. کارکردن مهمترین نیاز زندگی هر انسانی در جامعه امروزی است و هم بازی هم در مورد کار کردن و نیاز انسان امروزی به این امر است.

این مدیر شبکه دو به مردم توصیه کرد که حتما دو قسمت پایانی این سریال را که امشب و فردا شب پخش خواهند شد را حتما ببینند و تصریح کرد: تمام گره ها و موضوعاتی که در طول قسمت های گذشته در قصه ایجاد شده باز خواهد شد و قصه به نتیجه و با داستان کامل به پایان می رسد و پاسخ برخی انتقادات مطرح شده داده خواهد شد.

وی افزود: پیش از تولید ما می دانستیم که سکانس «جان پدر کجاستی» را در این سریال خواهیم داشت. معتقدم که یکی از زیباترین برخوردها را مردم ما در مقابل این فاجعه که در دانشگاه کابل رخ داد، داشتند. تا جایی که به یاد دارم در کمتر از 24 ساعت میدان آزادی پایتخت کشور ما با موضوع این اتفاق تلخ نور افشانی شد و نشان دادیم که با مردم افغانستان هم دردیم.

در ادامه گفت: در مکالمه ای که با سروش صحت داشتم از اینکه گفتگویش با شاعر افغان در انی سکانس پخش شده ابراز خوشحالی کرد. ما وظیفه خود می دانیم که بتوانیم با مردم همزبان و همسایه خود به یک گفتگو و یک حرف مشترک برسیم.

مدیر شبکه دو در این بخش از این نشست آنلاین اعلام کرد: بر اساس همین قصه و تغییراتی که مد نظر داریم، همبازی دو در دست طراحی است و تلاش می کنیم تا در سازمان به تبدیل بشود به پروژه ای که قرار است شناسنامه دار باشد و مردم پیگیر آن باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تیتراژ پایانی این سریال و ماسک زدن آدم ها نشان می دهد که در چه شرایطی ساخته شده است. در این شرایط سریال سازان تلویزیونی با جان خود بازی می کنند تا کار را به نتیجه برسانند

ملک محمدی در ادامه با بیان اینکه اعلام خبر اینکه سریال همبازی، نصاب شبکه را شکست برای ما خبر خیلی خوب و دلگرم کننده بود در مورد انتخاب نوید محمودی برای ساخت این سریال گفت: نوید محمودی در کارهای دلدار و ... نشان داده که حرف اصلیش خانواده است. البته طرح از ابتدا توسط نوید محمود زاده بود اما ما هم دقت می کنیم تا با توجه به عملکرد گذشته، فرد مناسبی که بهترین روش را برای بیان سیاست های شبکه و حرف های خودش انخاذ می کند بیابیم.

نوید محمودی هم در بخش دیگری از این نشست اظظهار داشت: ما یک گروه تقریا صدو سی چهل نفره بودیم که تمام همکاران من در شرایط سخت کار کردند. من خیلی به شعارها اعتقادی ندارم چرا که شعارها هم حرف همان حرف های عادی هستند که کمی با تمرکز و برجسته سازی بیان می شوند اما من هرروزم را با کلامی با خدا آغاز می کنم. در طول این کار مشکلاتی وجود داشت و من به معنی واقعی خسته می شدم اما در اکثر مواقع به همکارانم هم می گفتم که این خستگی ها و مشکلات قابل اغماض است و همین که احساس می کنم که مردم می بینندش برایم خیلی مهم است.

وی با تشکر از همراهی کسانی همچون سروش محمدزاده، مرتضی غفوری، خیام وقار کاشانی، علیرضا استادی، نیلوفر کوخانی ادامه داد: به زبان ساده است اما واقعا تولید یک سریال نوروزی در پنج یا شش ماه آماده کنیم کار بسیار سختی است.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در ادامه سخنانش گفت: اگر همه مردم کار داشته باشند خیلی از مشکلات حل می شود و شغل جوانان بر مقوله امید آنها به زندگی، ازدواج، فرزند آوری و تلاش برای امرار معاش آنها موثر است. این دغدغه نه تنها ما بلکه کل نظام است که به دنبال اشتغال زائی است.

وی از سیاست های ظالمانه دشمنان هم انتقاد کرد و گفت: امیدوارم که جهان به یک عقلانیتی در مورد ما برسد تا بتوانیم راحت تر زندگی کنیم.

در ادامه سروش محمدزاده کارگردان سریال همبازی هم گفت: به جرات می توانم بگویم که اگر نگاه پدرانه آقای محمودی نبود این سریال هرگز ساخته نمی شد. آقای محمودی به نظر من یک اعجوبه تهیه کنندگی است و در بیست و یکی دو سال سابقه کاری خودم تا به حال چنین مهارتی را ندیده بودم.

وی افزود: مجبور بودیم که با دو گروه این کار را تولید کنیم و تمام تلاش شد که در چاچوب استانداردهای در نظر گرفته شده تولید شود که خوشبختانه کار دو دست نشده است.

محمدزاده با اشاره به گروه پس تولید و فنی این سریال هم گفت: دوستان برای اتمام و آماده سازی دو قسمت پایانی همچنان مشغول کار هستند تا به امشب و فردا شب برسد.

محسن رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سمیا هم در پایان این نشت گفت: همانطور که کادر درمان جان بر کف برای سلامت مردم تلاش می کنند، شما هنرمندان هم از خود گذشتگی کردید. ما در این مدت هم از بین هنرمندان و همکاران سازمانی تلفات کمی نداده ایم و این نشان دهنده تلاش جهادی هنرمندان در این دوران است.

وی به ت.انایی تهیه کننده سریال همبازی اشاره کرد و تاکید کرد: نوید محمودی در چهار سال گذشته که من  در این مسئولیت هستم آثار درخشانی تولید کرده است و به قول اهالی علم ارتباطات مسائل را نه گل درشت بلکه زیر پوستی  و دغدغه مند مطرح کرده است. کارهای زیبایی در زمینه کار آفرینی، اشتغال و ازدواج جوانان تولید کرده و پیام هایی به مخاطب منتقل کرد که اگر در تریبون های دیگر مطرح می شد اینقدر تاثیر گذار نبود.

وی به اشکال پیش آمده در کنداکتور نوروزی سیما هم اشاره ای کرد و گفت: پیش بینی تداخل زمانی بین سریال های پربیننده خود نداشتیم که این مسئله به همبازی لطمه زد.

رنجبران در ادامه گفت: در گفتگویی که با رئیس سازمان داشتم از همبازی تعریف کرد و تاکید کردند که نوای تیتراژ اول که افغانستانی است خیلی کار خوبی است . این کار اثری کاری چند وجهی بوده است در راستای منویات نظام است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه