English

اعلام ویژه برنامه‌های جشن نیمه شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

ویژه برنامه احیاء شب نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر(عج) از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به روی آنتن زنده شبکه های پنج و قرآن سیما می رود.

اعلام ویژه برنامه‌های جشن نیمه شعبان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ، ویژه برنامه احیاء شب نیمه شعبان مصادف با بامداد دوشنبه ۹ فروردین از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حائری زاده و شعرخوانی حاج احمد بابایی و قرائت دعا و برنامه احیاء شب نیمه شعبان توسط حاج مجتبی باقری از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

همچنین در سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) نیز ویژه برنامه‌ای از ساعت ۱۴ با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز و بین‌المللی حاج حسین رستمی آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری و مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حاج حمید رمضانپور و شعرخوانی حاج قاسم نعمتی و همخوانی گروه تواشیح محراب ادامه می یابد که این برنامه نیز از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

علاوه بر موارد یاد شده، برنامه‌های متنوع دیگری چون طرح قرآنی "قرآن بخوانید جایزه بگیرید"، طرح فرهنگی "شکوفه‌های بهاری"، مسابقه فرهنگی "در انتظار صبح"، مراسم عقد ۴۰ زوج جوان، طرح دعای استغاثه همزمان با سایر اماکن مذهبی و دیگر برنامه‌ها نیز با رعایت کلیه دستورالعملهای بهداشتی، در این ایام برگزار خواهد شد.

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها بدون حضور زائرین خواهد بود و علاقه مندان می توانند از شبکه‌های پنج و قرآن سیما این ویژه برنامه‌ها را مشاهده نمایند.

خاطر نشان می‌سازد که برگزاری اینگونه برنامه‌ها بدون حضور جمعیت، صرفا" در راستای پیروی از ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین حفظ سلامتی مردم و زائران گرامی صورت می‌پذیرد و بدیهی است به محض اعلام بلامانع بودن تجمعات، برنامه‌های یادشده کما فی السابق با دعوت از مردم عزیز برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی