English

پخش ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ با اجرای علی ضیا از شبکه یک سیما

علی ضیا از ۲۸ اسفندماه ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ شبکه یک را با آیتم‌های گوناگون و جذاب و حضور چهره‌های محبوب اجرا می‌کند.

پخش ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ با اجرای علی ضیا از شبکه یک سیما

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که امسال بنا بود دوره جدید از طرح انتخاب چهره مردمی توسط برنامه فرمول یک اجرا شود، شیوع ویروس کرونا این بار هم برگزاری این طرح را لغو کرد.

 بنا بود «فرمول یک» پس از غیبتی ۱۰ روزه در اسفند ماه برای معرفی بهترین چهره‌های مردمی به آنتن بازگردد، فعلا به روال سابق در حال پخش است و عوامل همزمان مشغول پیش تولید ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ هستند.

«فرمول ۱۴۰۰» یکی از آیتم‌های نوستالژیک برنامه است که در آن خوانندگانی، چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ‌های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند.

در آیتم «دهه هشتادی دهه هفتادی» با جوان‌ها گفتگو شده و از آنجایی که عید امسال با میلاد امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) مصادف شده، آیتم‌های برادرانه‌ای برای پخش در برنامه تولید شده؛ مثلا چهره ای، چون میثم درویشان پور با برادرش مهمان «فرمول یک» و گفتگوی برنامه شده اند.

در آیتمی دیگر علی ضیا با فوتبالیست‌های مطرحی، چون علیرضا جهانبخش و شجاع خلیل زاده به صورت تصویری گفتگو کرده است.

همچنین با حضور حامد همایون، قطعه‌ای از این خواننده با لب خوانی فوتبالیست‌های قدیمی اجرا و ضبط شده است.

«فرمول کمدی» که یکی از آیتم‌های محبوب دوره جدید «فرمول یک» به حساب می‌آید همچنان در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین‌ها فضای شادی برای مخاطبان رقم می‌زند. فریبا نادری، محمد نادری و سیما تیرانداز نیز از چهره‌هایی هستند که استندآپ کمدی اجرا می‌کنند.

همچنین ضیا نیز روی آنتن زنده برنامه میزبان چهره‌های مختلف هنری و ورزشی است و البته از حضور چهره‌های مردمی تاثیرگذار نیز بهره خواهد برد.

این برنامه در سه قسمت شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی