English

نمایش ستاره و بازی با شیشلیک در روز دوم فجر در برج میلاد

فیلم های سینمایی ستاره بازی و شیشلیک در دومین روز از برپایی جشنواره فیل مفجر در برج میلاد و پردیس ملت روی پرده خواهند رفت.

نمایش ستاره و بازی با شیشلیک در روز دوم فجر در برج میلاد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، دومین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه با نمایش دو فیلم سینمایی ستاره بازی و شیشلیک برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۳۹۸ است که قرار است در اولین سانس از روز دوم جشنواره فجر در سینمای رسانه روی پرده برود.

هاتف علیمردانی، فیلمسازی است که تقریبا حضوری موفق در جشنواره فیلم فجر طی سال‌ های گذشته داشته است؛ فیلم های او که در جشنواره فجر مورد توجه قرار گرفتند شامل آباجان، هفت ماهگی، کوچه بی نام و مردن به وقت شهریور است. حال امسال او با ستاره بازی در سی و نهمین جشنواره فجر حضور دارد. فیلمی که محصول مشترک ایران و کانادا است و به مسائل مهاجرت خواهد پرداخت.

شیشلیک تازه ترین تجربه سینمایی محمدحسین مهدویان پس از فیلم سینمایی درخت گردو است که سال گذشته تحسین های بسیاری را در جشنواره فجر برانگیخت. با توجه به حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی در شیشلیک، این اثر را کمدی قلمداد می کنند اما باید دید که مهدویان در این فیلم به چه موضوع اجتماعی و با چه زبانی خواهد پرداخت.

در فیلم سینمایی شیشلیک ، رضا عطاران، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم پور، ژاله صامتی، وحید رهبانی، مه‌لقا باقری و عباس جمشیدی فر ایفای نقش دارند. نویسندگی این فیلم را امیرمهدی ژوله انجام داده است.

دومین روز از جشنواره فجر در سالن های سینما در کشور نیز ادامه خواهد داشت و نمایش در 70 سالن سینما در کشور برای 16 فیلمی که به عنوان نامزد در جشنواره اعلام شده اند، ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه