English

صادق موسوی در پاسخ به خبرگزاری موج:

ریحانه پارسا فیلمی در جشنواره فیلم کوتاه ندارد

دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران تصریح کرد که سهم ریحانه پارسا توسط دیگر تهیه کننده فیلم بی چاره خریداری شده و در حال حاضر این فیلم با یک تهیه کننده و مالک مشخص و مجاز در جشنواره حضور دارد.

ریحانه پارسا فیلمی در جشنواره فیلم کوتاه ندارد

سید صادق موسوی رئیس انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران در پاسخ به این سوال که آیا فیلمی با تهیه کنندگی ریحانه پارسا در سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد به خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج گفت: خیر؛ فیلم «بی چاره» چند ماه پیش به کارگردانی مشترک امیر احمد قزوینی و محمد کریم پور و به تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا و هادی دهقان تولید می شود اما ظاهرا آقای دهقان سهم خانم پارسا را با مبلغ 10 میلیون تومان خریداری کرده اند و در حال حاضر تنها تهیه کننده و مالک این فیلم هستند.

وی تاکید کرد: آقای دهقان برگه ای هم به ما مبنی بر این مالکیت و پذیرفتن کلیه مسئولیتهای مربوطه در صورت هر نوع ادعا در این زمینه داده است.

لازم به ذکر است که فیلم کوتاه بی چاره در بخش ملی داستانی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد و همزمان با آغاز جشنواره خبری در فضای مجازی منتشر شد که این فیلم با تهیه کنندگی مشترک ریحانه پارسا بازیگر جنجالی و مهاجرت و کشف حجاب کرده و هادی دهقان در این جشنواره پذیرفته شده است. حتی این بازیگر خارج نشین با مالکان سایت های قمار و شرط بندی، تصویر این خبر را در صفحه خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود که آن را حذف کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه