English

اعضای هیات انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

اعضای هیئت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

اعضای هیات انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سی‌و‌نهمین جشنواره تئاتر فجر ، اعضای هیئت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

بنابر این اعلام، میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب رادیوتئاترهای رسیده به دبیرخانه این رویداد را برعهده دارند.

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی متولد ۱۳۵۰ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، گوینده و از بازیگران مطرح نمایش‌های رادیویی است. بازی در فیلم‌های سینمایی «دلشکسته»، «وقتی همه خوابیم»، «زمهریر»، «رستاخیز»، «به نام پدر»، «ایران برگز»، «اخراجی‌ها ۲» و سریال‌های «خانه بی پرنده»، «تا ثریا»، «روزگار قریب»، «سی امین روز» و آثار نمایشی، رادیویی و دوبله بخشی از کارنامه حرفه‌ای این هنرمند است.

کاظم نظری

کاظم نظری متولد ۱۳۵۰ در تهران و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و فیلم و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس و رییس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صداوسیما و عضو شورای نمایش رادیو است. وی علاوه بر عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری و سمت‌های اجرایی در رویداد‌های فرهنگی و هنری کارگردانی نمایش‌های «خورشید کاروان»، «توکا در قفس»، «موسی و شبان»، «مرگ در می‌زند»، «آخرین بازی»، «مستخدم ماشینی» و... را برعهده داشته است.

فرهاد امینی

فرهاد امینی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و دانشجوی دکترای مطالعات عالی هنر، مدیر دپارتمان نمایش دانشگاه هنر پارس و مدرس دانشگاه هنر تهران است. وی تاکنون نویسندگی بیش از ۲۰۰ قسمت نمایش رادیویی را برعهده داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده است.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه ۱۱ تا ۲۱ بهمن ۹۹ برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه