English

پروانه نمایش فیلم سینمایی «آتابای» صادر شد

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی آتابای موافقت کرد.

پروانه نمایش فیلم سینمایی «آتابای» صادر شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «مامان» به تهیه کنندگی مجید برزگر وکارگردانی آرش انیسی و «آتابای» به تهیه کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی موافقت کرد.

«مامان» روایتی از خانواده‌ای است که زمان جنگ از آبادان مهاجرت می‌کنند و به این ترتیب سه دوره از زندگی شخصیت مامان را می‌بینیم. رویا افشار نقش‌آفرین اصلی این فیلم است.

فیلم سینمایی آتابای فیلمی با بازی سحر دولتشاهی، هادی حجازی‌فر و جواد عزتی، یک درام عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی هادی حجازی‌فر محصول سال ۱۳۹۸ است.

 در خلاصه فیلم «آتابای» آمده است: آتابای به همراه پدر و برادرزاده‌‌اش در حوالی خوی زندگی می‌‌کنند. او سال‌‌ها پیش دانشجوی معماری بوده است اما به خاطر مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام در دوران دانشگاه ترک تحصیل کرده و به روستای محل تولدش بازگشته است. آتابای در لغت به معنای شخص بزرگ و مالدار، بزرگمرد و نام یکی از طوایف بزرگ ترکمن است.

سایر عوامل فیلم سینمایی «آتابای» عبارتند از:

کارگردان: نیکی کریمی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: حسین‌ علیزاده، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی، طراحی صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: حسن مصطفوی، مجری طرح: سعید پاکستانی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده کامیار شفیع‌پور، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکس: امید صالحی، مشاور رسانه: فرنوش آباء، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، فیلمنامه: هادی حجازی‌فر، تهیه‌کننده: نیکی کریمی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه