English

اعتراض بازیگر یک سریال تلویزیونی نسبت به دوبله صدایش در تلویزیون

پیام احمدی نیا بازیگر سریال «بیگانه ای با من است» از دوبله نقشش در این سریال خبر داد که به منظور جلوگیری از اعتراض مردم بوشهر صورت گرفته است.

اعتراض بازیگر یک سریال تلویزیونی نسبت به دوبله صدایش در تلویزیون

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری موج،  پیام احمدی نیا بازیگر سریال « بیگانه ای با من است » خبر از صداگذاری روی کاراکتری که در این سریال ایفای نقش داشته است، داد.

وی با بیان اینکه برای ایفای این نقش، زحمت زیادی کشیدم تا لهجه شیرین بوشهری را بازی کنم و حالا تلویزیون از ترس اعتراض مردم بوشهر به شخصیت منفی این سریال، از دوبله استفاده کرده و نوشت: «بعد از کلی تمرین لهجه بوشهری، وسط کرونا، این همه زحمت بکشی ، آخرشم یه عده بی سواد بگن چون نقش منفیه، مردم بوشهر اعتراض می کنن؛ پس دوبله بشه اونم به بدترین شکل.»

سریال تلویزیونی «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

به گزارش موج، این تصمیم صداوسیما مبنی بر دوبله یک کاراکتر، شاید به سابقه اعتراض مردم برخی شهرها به دیگر سریال ها و فیلم ها بر می گردد که شاید شاخص ترین آنها اعتراض مردم بختیاری به پخش سریال «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی بود که پخش آن از تلویزیون متوقف شد.

بر این اساس، سریال «بیگانه‌ای با من است»، آخرین حضور تلویزیونی زنده‌یاد پرویز پورحسینی است که از ۱۵ آذرماه روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه