English

بررسی مستندهای جشنواره سینماحقیقت در «نردبان»

جدیدترین قسمت از برنامه نردبان به مناسبت برگزاری جشنواره سینماحقیقت گفت‌وگویی با اعضای هیات انتخاب داشته و تعدادی از مستندهای این جشنواره را بررسی کرده است.

بررسی مستندهای جشنواره سینماحقیقت در «نردبان»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه مستند ، بیست و دومین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه 21 آذر روی آنتن شبکه مستند می‌رود. 

در این قسمت از نردبان که ویژه برنامه‌ای برای چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت است، اعضای هیات انتخاب بخش کوتاه این جشنواره مهمان برنامه هستند؛ امیر اصانلو، فخرالدین سیدی و الهام اسدی، از اعضای هیئت انتخاب چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت درباره ملاک‌های انتخاب خود و مستندهایی که به جشنواره راه پیدا نکردند، سخن می‌گویند. 

هم‌چنین تعدادی از مستندسازانی که آثارشان به جشنواره راه پیدا کرده است با حضور در نردبان و گفت‌وگو با مجری برنامه، حامد شکیبانیا از سوژه‌ فیلمسازی خود می‌گویند. مهدی شامحمدی، کارگردان مستند «هجده هزارپا»، علیرضا دهقان ، کارگردان مستند «ایساتیس» و سینا حسین‌پور، کارگردان مستند «داغ قره باغ» درباره آثار خود که در این جشنواره حضور دارد، صحبت کردند. 

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای حامد شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه