English

فراخوان بخش آثار پژوهشی تئاتر عروسکی منتشر شد

فراخوان بخش آثار پژوهشی تئاتر عروسکی منتشر شد و متقاضیان می بایست چکیده مقالات و پژوهش‌های خود را بر روی تارنمای جشنواره به نشانی tehranmobarak.theater.ir بارگذاری کنند.

فراخوان بخش آثار پژوهشی تئاتر عروسکی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، متقاضیان بخش تالیف می‌بایست چکیده مقالات و پژوهش‌های خود را در مهلت مقرر در بخش ویژه «پژوهش و تحقیق» بر روی تارنمای جشنواره به نشانی tehranmobarak.theater.ir بارگذاری کرده و فرم مخصوص تقاضا را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالات و پژوهش‌های پذیرفته‌شده پس از داوری، از سوی هیأت علمی مسابقه معرفی خواهد شد. پس از آن صاحبان چکیده‌های پذیرفته‌شده می‌بایست اصل مقالات و پژوهش‌های خود را در مهلت مقرر بر روی تارنمای جشنواره بارگذاری کنند. آثار پذیرفته‌شده پس از داوری نهایی به صورت «مجموعه مقالات و پژوهش‌های برگزیده» منتشر خواهد شد.

برای پژوهش‌های ترجمه نیازی به ارسال چکیده نیست و متقاضیان باید اصل اثر  به همراه ترجمه کامل را براساس ضوابط این بخش در تارنمای جشنواره بارگذاری کنند. متقاضیان هر دو بخش از روز یکشنبه ۹ آذرماه می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره نسبت به ثبت تقاضا و بارگذاری مدارک اقدام کنند. اگرچه محدودیتی در موضوع پژوهش وجود ندارد اما سرفصل‌های زیر در اولویت است:

نمایش عروسکی در ایران معاصر، نمایش عروسکی سنتی در ایران شامل تاریخچه، صحنه و شیوه‌های اجرایی،  معرفی شیوه‌های نوین نمایش عروسکی در جهان،  بررسی جنبه‌های اجتماعی، تربیتی و آموزشی نمایش عروسکی، فضای مجازی، تماشاخانه‌ای نوین برای نمایش عروسکی و تکنولوژی‌های مرتبط با عروسک و صحنه در بخش تالیفی مهلت بارگذاری چکیده آثار بر روی تارنمای جشنواره تا ۳۰ آذرماه، زمان اعلام نتایج چکیده آثار پذیرفته‌شده تا ۱۱دی‌ماه و مهلت بارگذاری اصل آثار پذیرفته‌شده تا ۱۰ بهمن‌ماه سال جاری است. برگزاری سمینار نیز به صورت مجازی در دهه اول اسفندماه ۱۳۹۹ صورت می‌گیرد. در بخش ترجمه، بارگذاری اصل و ترجمه آثار بر روی تارنمای جشنواره تا  ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری‌کربن، کوچه مهبد، پلاک ۱۰، طبقه دوم  با شماره تماس ۶۶۷۵۴۶۹۶ قرار دارد. تلفن دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها ۶۶۷۱۰۷۰۲ و نشانی تارنمای جشنواره tehranmobarak.theater.ir است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه