English

فیلم سینمایی «گورکن» به جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی می رود

فیلم سینمایی «گورکن» ساخته کاظم ملایی به جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی می رود.

فیلم سینمایی «گورکن» به جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی می رود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی گورکن ساخته کاظم ملایی در سیزدهمین حضور بین‌المللی خود در بخش نتپک پانزدهمین جشنواره «جوگجا-نتپک» اندونزی به نمایش در می‌آید.

جشنواره «جوگجا-نتپک» با هدف معرفی و توسعه سینمای آسیا با همکاری بنیاد توسعه سینمای آسیا (نِتپک) که یک سازمان فرهنگی و سینمایی شامل منتقدان، فیلمسازان، برگزارکنندگان جشنواره‌ها و پخش‌کنندگان ۳۰ کشور مختلف است، هر ساله در کشور اندونزی برگزار می‌شود.

به غیر از فیلم سینمایی «گورکن»، فیلم‌های «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی، «سرخپوست» ساخته نیما جاویدی، «مسخره‌باز» ساخته همایون غنی‌زاده نیز در بخش نتپک (بخش آثار فیلمسازان اول و دوم) این جشنواره به نمایش در می‌آیند. فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» ساخته حسین مهکام، «نجیبه» ساخته مصطفی گندم‌کار و مستند «تارهای ممنوعه» ساخته حسن نوری نیز در بخش چشم‌انداز آسیا و فیلم‌های کوتاه «جبرئیل» ساخته یوسف کارگر و «داغی» ساخته فاطمه احمدی نیز در بخش چراغ آسیا (بخش فیلم‌های کوتاه) این جشنواره حضور خواهند داشت.

امسال پانزدهمین جشنواره فیلم «جوگجا-نتپک» با شرکت ۲۹ کشور و نمایش ۵۷ فیلم سینمایی و ۷۱ فیلم کوتاه از ۲۵ تا ۲۹ نوامبر ۲۰۲۰ برابر با ۵ تا ۹ آذر ۹۹ به صورت غیر رقابتی در ۱۵ شهر اندونزی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه