English

رشد ۳۰ درصدی تماشای سریال آقازاده

تماشای سریال آقازاده در پلتفرم های مجازی در آستانه انتشار قسمت بیستم سریال رشد 30 درصدی داشته است.

رشد 30 درصدی تماشای سریال آقازاده

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فیلیمو، در آستانه انتشار قسمت بیستم سریال آقازاده ، میانگین دقیقه تماشا در ١٢ ساعت ابتدایی پخش پنج قسمت آخر این سریال (۱۸،۱۷،۱۷،۱۶ ،۱۵)  به بیش از ۱۳ میلیون ۱۰۰ هزار دقیقه تماشا رسیده که در مقایسه با میانگین ۱۲ ساعت ابتدایی پنج قسمت ابتدایی این سریال که بیش از ۱۰میلیون و ۲۰۰ هزار دقیقه تماشا بود نشان از رشد ۲۸ درصدی میزان بازدید این سریال دارد.

بر اساس همین آمار، میزان دقیقه تماشا مخاطبان آقازاده در سامانه فیلیمو طی ۱۲ ساعت ابتدایی قسمت۱۹ به تنهایی نسبت به قسمت اول جهش دو برابری پیدا کرده است.

طبق آمار فیلیمو در ۱۲ ساعت ابتدایی پخش قسمت ۱۹ سریال آقازاده ۲۴۳  هزار اکانت کاربری در این سامانه آن را تماشا کرده اند که بالاترین رکورد تعداد مخاطب در بین قسمت های خود سریال است.

آقازاده، پیش از این نیز با گذشت چهار روز از انتشار قسمت اول، رکورد ۲۵  میلیون دقیقه تماشا را ثبت کرده بود. این آمار تا پیش از پخش قسمت ۱۹ به حدود ۶۶ میلیون دقیقه تماشا رسید که با اختلاف قابل توجهی بالاترین میزان دقیقه تماشای قسمت اول در بین کل سریال های شبکه نمایش خانگی است.

بررسی رفتار تماشای مخاطبان سریال آقازاده در فیلیمو نشان می‌دهد که با گذشت ۱۹ قسمت، همچنان میزان بازدید اپیزودهای ابتدایی در حال رشد است و هر روز به تعداد مخاطبان تماشای آنلاین این سریال در فیلیمو اضافه می‌شود. 

قسمت بیستم سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا روز جمعه ۱۶  آبان در سرویس‌های وی‌اودی و شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی