English

در نشست خبری برنامه راهی شو عنوان شد

ارشا اقدسی هیجان را به کمک هوای تهران می آورد/فرهنگسازی برای استفاده از موتورهای برقی

نشست خبری مستند مسابقه راهی شو با حضور ارشا اقدسی هنرمند بدلکار مطرح کشور، برخی از عوامل تهیه و تولید این برنامه و مدیران شهرداری منطقه 22، در محل دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

ارشا اقدسی هیجان را به کمک هوای تهران می آورد/فرهنگسازی برای استفاده از موتورهای برقی

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری موج، نشست خبری مستند مسابقه راهی شو که امروز ۱۱ آبان ماه در محل دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، مرتضی عمادی مدیرگروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما با تاکید بر اینکه و از اوایل آذر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود، گفت: با توجه به اینکه ساله است که هوای تهران خوب نیست و تنها با اراده شهروندان می توان به داد ریه شهر رسد، رویکرد این برنامه هم هشدار است.

نشست خبی مسابقه راهی شو

وی افزود: بیش از یک سال است که با با دستور سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما، کارگروه هوای تهران در این شبکه شکل گرفته و تولید این دست از مسابقات در راستای رویکردهای کلان شبکه است و حتی برنامه های روتین شبکه هم موظف شده اند تا به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

ارشا اقدسی طراح  و مجری مسابقه راهی شو هم در مورد جزئیات این برنامه گفت: در طول مسابقه مهمانانی داریم که ضمن استفاده از موتورهای الکترونیکی و دوچرخه های شهری در آیتم‌های مختلف، آنها را به چالش می‌کشیم. ممکن است سوالاتی از مهمانانمان بپرسیم که برای آنها خوشایند نباشد و حتی شوخی هایی داریم که تا کنون دیده نشده اند.

اقدسی تصریح کرد: می خواهیم فضایی مهیج و سرگرم کننده را رقم بزنیم و هدف ما این است که با نمایش حرکاتی خاص پیام هایی را درباره فضای پاک به مردم انتقال دهیم.

نشست خبی مسابقه راهی شو

 اضافه کرد: صادق شمسایی تهیه‌کنندگی مسابقه راهی شو را به عهده دارد و در آین مسابقه با طرح چالش‌های جذاب به موضوعات و وظایف شهروندی در حوزه پسماند و مدیریت شهری و همینطور استفاده از حمل و نقل عمومی و وسیله ای مانند موتور برقی، حتی جاذبه‌های شهری توجه ویژه خواهد اشت.

امید محدث معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین املل شهرداری تهران هم ضمن تاکید بر جذاب بودن طرح مسابقه راهی شو گفت: شهرداری تهران از ظرفیت های مختلف رسانه ای بهر می برد و طبیعی بود که از برنامه ای که با محوریت هوای پاک تولید می شود استقبال کند. این برنامه می تواند دایره وسیعی از مخاطبان را جذب کند و تلاش می کنیم که از تمام معابر، بوستان‌ها و گذرگاه‌های تهران برای تصویربرداری راهی شو بهره بگیریم.

در بخش دیگری از این نشست صادق شمسایی تهیه‌کننده راهی شو گفت:  به رغم سختی های تولید برنامه در شرایط این روزها و محدودیت‌های بهداشتی سراغ تولید این مجموعه رفته و چالش‌های سختی را برای شرکت کنندگان طراحی کرده ایم. البته به دلیل اینکه فینال هر قسمت بالن سواری است شرایط جوی در روند تولید موثر است و باید از نظر هواشناسی شرایط  مناسبی داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه