English

به مناسبت جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق (ع)؛

نگار من عیدانه شبکه دو شد

شبکه دو سیما به مناسبت ولادت نبی اکرم پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت ویژه برنامه «نگارِ من» را با اجرای نیما کرمی و زینب زارع برای پخش از این شبکه آماده کرده است.

نگار من عیدانه شبکه دو شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شبکه دو ؛ ویژه برنامه نگار من با محوریت هفته وحدت از بخش‌های متنوع و جذابی تشکیل شده که میزبانی از اهالی فرهنگ و هنر، ورزشکاران، برادران و خواهران اهل تسنن، مهمانانی با سوژه‌های خاص و ... بخشی از این  برنامه است.

«نگار من» علاوه بر دعوت از مهمانان مختلف شامل گزارش‌های استانی از مناطقی چون گلستان، سیستان و بلوچستان و ...، پویش پیامبر من، موشن گرافی‌های جذاب، اجرای موسیقی و ... است.

 مهمان شنبه شب این برنامه رحیم نوروزی و نجمه خدمتی از بازیگران و ورزشکاران خوب کشورمان هستند. همچنین مبین درپور خواننده جوان تربت جامی و از برگزیدگان برنامه عصر جدید نیز تیتراژ این برنامه را خوانده است.

«نگار من» کاریست از گروه معارف اسلامی شبکه دو با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که از شنبه تا دوشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری و سه‌شنبه حوالی ساعت 13:00 از شبکه دو روانه آنتن می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • یه آدم

    بچه های از سرنوشت پخش شدن یا نه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه