English

علی اکبری از آماده پخش شدن سریال نفوذ در دی ماه خبر داد

تهیه کننده سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری با اشاره به حجم بالای جلوه های ویژه بصری این اثر از آماده پخش شدن آن در دی ماه خبر داد.

علی اکبری از آماده پخش شدن سریال نفوذ در دی ماه خبر داد

به گزارش خبرگزاری موج، سریال نفوذ به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری به‌دلیل حجم بالای جلوه‌های ویژه بصری دی‌ماه آماده پخش می‌شود.
محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» ضمن اعلام خبر فوق و با بیان اینکه این سریال ۲۵۰۰ دقیقه نیاز به تروکاژ (جلوه‌های ویژه بصری) دارد، گفت: به دلیل حجم بالای کار جلوه‌های ویژه و با توجه به تلاش همه عزیزان در این بخش، سریال «نفوذ» دی‌ماه آماده پخش می‌شود.
وی افزود: این مجموعه اولین سریال تلویزیونی است که با این حجم بالای تروکاژ آماده می‌شود و به محض آماده شدن سریال در جدول پخش قرار می‌گیرد.

امیر محمد زند در سریال نفوذ
گفتنی است مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.
در این سریال که محصول مرکز سیمافیلم است، از حضور بازیگران ایرانی و خارجی استفاده شده است. بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی و با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و این بخش‌ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.
یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی ، رحیم نوروزی ، علیرام نورایی ، صالح میرزا آقایی ، شهره لرستانی ، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی