English

رئیس صداوسیما:

تمام دروس مدرسه تلویزیونی ایران در سایت تلویبیون ذخیره می شود

رئیس صداوسیما در مراسم افتتاح مدرسه تلویزیونی ایران بیان کرد تمام دروس مدرسه تلویزیونی ایران در سایت تلویبیون ذخیره خواهد شد.

تمام دروس مدرسه تلویزیونی ایران در سایت تلویبیون ذخیره می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مدرسه تلویزیونی ایران با حضور عبدالعلی علی عسکری رئیس صداوسیما و حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش همزمان با بازگشایی مدارس افتتاح شد.

علی عسکری در بخشی از صحبتهایش گفت: در برهه شیوع کرونا ما ورود کردیم و در کنار وزیر محترم آموزش و پرورش بودیم تا بتوانیم کمکی کنیم.

وی ادامه داد: زمانی که موضوع کرونا پدید آمد، از لحظات اول احساس کردیم که بار سنگینی بر روی دوش رسانه ملی است.

رئیس صداوسیما اظهار کرد: کارهای مختلفی را آغاز کردیم؛ در لحظه ای که تعطیلی مدارس را اعلام کردند ما مسئولیت بیشتری را روی دوش خود احساس کردیم تا به فوریت این خلاء را پر کنیم. به کمک وزارت آموزش و پرورش معلمان و استادان در زمان کوتاه این اقدام انجام شد.

وی عنوان کرد: در این مدت تلوبیون را مامور کردیم تا کلاس ها را ساماندهی کند تا اگر دانش آموزان نیاز به تکرار مطالب داشتند دوباره بتوانند تماشا کنند. تا پایان سال تحصیلی تمام دروس در سایت تلوبیون ذخیره خواهد شد.

علی عسکری ادامه داد: آموزش در حال حاضر با زمان ما زمین تا آسمان متفاوت است چراکه در حال حاضر امکانات شرایط مدارس بهتر است البته برخی از مدارس ما نیز مشکلاتی دارند.

رئیس صداوسیما بیان کرد: بعد از تمام شدن بیماری کرونا شاید مسیر مدرسه تلویزیونی را ادامه بدهیم و در جهت عدالت آموزشی این گام را برداریم.

محسن حاجی ‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم در آیین افتتاح مدرسه تلویزیونی گفت: زمانی که ایده مدرسه تلویزیونی را مشاهده کردم فرمایش امام خمینی(ره ) را به یاد آوردم که فرمودند: ایران را سراسر مدرسه کنید.

وی ادامه داد: یکی از مزیت های مدرسه تلویزیونی این است که همه در درون خانواده محیطی برای توسعه یادگیری دارند.

حاجی ‌میرزایی گفت: سرعت واکنش کشورها خیلی اهمیت دارد و رسانه ملی ما کمتر از یک هفته بعد از تعطیلی مدارس با تمام انرژی فعالیت مدرسه تلویزیونی را شروع کرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به خاطره ای از زمان کودکی خود گفت: ما پشت نیکمت های کوچک و پر از حکاکی و یادگاری می نشستیم اما امروز امکانات و ظرفیت های بالایی را در مقایسه با گذشته داریم و امیدوارم دانش آموزان قدر آن را بدانند

محلا غفاری، فرزند شهید حسن غفاری از شهدای مدافع حرم که سال ۹۴ در درعای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد، چکش زنگ مدرسه را به علی عسکری و حاجی میرزایی داد تا زنگ مدرسه تلویزیونی ایران را به صدا درآورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه