English

پیام تبریک رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت روز پزشک

رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت روز پزشک گفت: باید به طور ویژه از پزشکانی که در دوران شیوع کرونا، فداکارانه برای درمان ایستادند تشکر خاص کنم.

پیام تبریک رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت روز پزشک

به گزارش خبرگزاری موج، علی عسکری رئیس رسانه ملی در گفتگوی زنده با ویژه برنامه روز پزشک «دستان پرمهر» شبکه رادیویی سلامت، اظهار کرد: از همه پزشکانی که به مردم خدمت‌رسانی و به خصوص در ایام کرونا، خود را وقف سلامت مردم می‌کنند؛ قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید به طور ویژه از پزشکانی که در دوران شیوع کرونا، فداکارانه برای درمان ایستادند و در راه شفابخشی به مردم، خودشان آسیب دیدند، تشکر خاص داشته باشم.

رئیس سازمان صدا و سیما با تجلیل از پزشکانی که در ایام کرونا به دلیل ابتلا به این بیماری جان باختند، گفت: برخی از پزشکان در این شرایط آسیب دیدند، خودشان بیمار شدند و برخی هم به شهادت رسیدند که در این روز پزشک، باید از این پزشکان که به شهادت رسیدند، تجلیل کنیم و خانواده‌هایشان را گرامی‌بداریم.

وی ادامه داد: این پزشکان که چنین بی‌ادعا و فداکارانه به میدان رفتند، الهام‌بخش همه پزشکان و بخش درمانی ما خواهند بود. کارکنان بخش درمانی ما در طول تاریخ به این قهرمانان مباهات خواهند کرد.

علی عسکری در بخش دیگری از سخنان خود از وزیر بهداشت، معاونانش و همچنین روسای مراکز علوم پزشکی تهران و استان‌ها به خاطر تلاش فداکارانه‌شان در این ایام قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی با قدردانی از کل خانواده رادیو و شبکه‌های مختلف صدا که بنا به ماهیت هر شبکه، به سبک‌های گوناگون به جنگ کرونا رفتند، گفت: فرصت را غنیمت می‌دانم از رئیس و دست‌اندرکاران رادیو سلامت که تلاش مضاعفی برای آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی در ایام کرونا و ارائه سبک جدید زندگی دارند، تشکر و قدردانی کنم.

دکتر علی عسکری گفت: امیدوارم رادیو سلامت به طور ویژه برای نقاطی که کمتر به مواهب بهداشتی دسترسی دارند، مفید واقع شود؛ زیرا رادیوی مهم و ویژه‌ای است که می‌تواند بیش از همه برای آن‌ها که سطح دسترسی کمتری به امکانات مختلف دارند، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه