English

سید محمد حسینی:

ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و روحیه جهادی کادر درمانی از ذهن مردم پاک نمی‌شود

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش کادر درمان در ایام کرونا خاطر نشان کرد: ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و روحیه جهادی کادر درمانی از ذهن مردم پاک نمی‌شود.

ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و روحیه جهادی کادر درمانی از ذهن مردم پاک نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا همچون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی در مقابله با دشمن بعثی عنوان کرد و اظهار داشت: کادر درمان و متولیان حوزه سلامت از همان روزهای اول شروع همه‌گیری این ویروس، در خط مقدم مبارزه با کرونا از هیچ تلاشی برای نجات جان همنوعانشان دریغ نکردند؛ لذا باید در جهت ثبت حماسه ایثار و شهامت پزشکان و کادر درمان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

حسینی با تاکید بر تلاش همه جانبه مسوولان و به ویژه دست‌اندرکاران فرهنگی کشور در جهت ثبت و ضبط فداکاری‌ها و تلاش‌های جامعه پزشکی و کادر درمان در صحنه‌های مختلف مواجهه و مقابله با کرونا تصریح کرد: یقین داریم که ایثار، ازخودگذشتگی، شهامت و روحیه جهادی کادر درمانی کشور هرگز از خاطره و ذهن مردم پاک نمی‌شود.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها در این روزها در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند، گفت: هنر ابعاد گسترده و مختلفی دارد که با بهره‌گیری از آن‌ها باید کوشید تا همدلی این قشر از جامعه در مقابله با کرونا برای نسل‌های آینده ماندگار شود.

حسینی ضمن تقدیر از مجموعه‌های فرهنگی ـ هنری که برای برجسته‌سازی اقدامات کادر درمان در مقابله با کرونا تلاش می‌کنند، افزود: جشنواره فصل همدلی که به همت فرهنگسرای اندیشه در این راستا دایر شده، مطمعنا نقش تاثیرگذاری در ماندگاری فداکاری‌های کادر درمان ایفا خواهد کرد؛ در حقیقت این فرهنگسرا به رسالت خطیر خود به نحو احسن عمل کرده است.

حسینی با دعوت از تمام مجموعه‌های فرهنگی ـ هنری در جهت اقدام برای حفظ و صیانت از منش و سیره جهادی کادر درمان گفت: کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌‌اند تا بتوانند به رزمندگان در جهت دفاع از ملت و کشورمان، کمک کنند، امروز ضرورت دارد که به طرق مختلف متولیان حوزه سلامت و کادر درمان را در مسیر مقابله با کرونا یاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی