English

نامه سرگشاده شورایعالی تهیه کنندگان به ریاست سازمان صدا و سیما

شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران در نامه ای به ریاست سازمان صدا و سیما نوشت: این شورا انتظار دارد در شرایط ویژه کنونی، سازمان صدا و سیما همکاری لازم، بیشتر و دقیقتری را با سینمای ایران داشته باشد.

نامه سرگشاده شورایعالی تهیه کنندگان به ریاست سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری موج، شورایعالی تهیه کنندگان سینمای ایران طی نامه ای به ریاست سازمان صدا وسیما از عدم پخش تیزر فیلم های سینمای ایران گلایه کرد.

متن نامه بشرح زیر است:

متاسفانه مدتی است که سازمان صدا و سیما از پخش آگهی های فیلم های سینمایی به اشکال مختلف خودداری می کند. آن هم در شرایطی که این مهم و پخش آن بارها از سوی مسئولان مختلف  و شورایعالی امنیت ملی مورد تاکید قرار گرفته است.

شورایعالی تهیه کنندگان انتظار دارد  در شرایط ویژه کنونی، سازمان صدا و سیما همکاری لازم، بیشتر و دقیقتری را با سینمای ایران داشته باشد، نه اینکه با جلوگیری از پخش تیزر های تلویزیونی  و ایجاد اشکال تراشی  به سینمای ایران جفا روا دارد.

شورایعالی از جنابعالی و همکاران شما انتظار دارد با پخش آگهی با حجم مورد قبول ، آن هم بصورت تعداد و نه ریالی، باردیگر فرصتی فراهم کنید که مردم از سیمای کشورشان با فیلم های روی پرده آشنا شوند و نه از طریق سیماهای خارج از کشور.

شما همچنان نیک می دانید که این اقدام جدا از معرفی فیلم ها، به ارتزاق ۱۵ هزار خانواده فعال در سالن های نمایش هم می تواند کمک کند و از بیکاری آنها جلوگیری  و صد البته در بخش تولید نیز ایجاد شغل نماید.

    سید غلامرضا موسوی

دبیر شورایعالی تهیه کنندگان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه