English

حجت الاسلام عاملی:

فرهنگ انس با قرآن و تمامی فعالیت‌های قرآنی باید مردمی باشد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کردفرهنگ انس با قرآن کریم و تمامی فعالیت‌های قرآنی باید مردمی باشد.

فرهنگ انس با قرآن و تمامی فعالیت‌های قرآنی باید مردمی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حاشیه نشست انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: فرهنگ انس با قرآن کریم و تمامی فعالیت‌های قرآنی باید مردمی باشد و فعالیت موسسات قرآنی حفظ، قرائت، توجه به معارف و عمل به دستورات این کتاب آسمانی باید از ناحیه مردم صورت بگیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: خوشبختانه ساز و کار و اساسنامه مردمی شدن هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی، میان چند ارگان تدوین شده است. باید همه ما به این ساز و کار احترام بگذاریم و به آن پای‌بند باشیم. باید به منتخبان انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت احترام گذاشته شود.

رئیس شورای توسعه قرآنی در ادامه بیان کرد: شورای توسعه قرآنی یکی از مهمترین مرجع‌های توسعه فرهنگ قرآنی را موسسات قرآنی می‌داند. باید فعالیت‌ها از این مسیر انجام شود. اگر می‌خواهیم اعتباری در این زمینه در نظر بگیریم، باید بیشترین اعتبارات را به موسسات مردم نهاد قرآنی اختصاص دهیم.

حجت الاسلام عاملی در پایان گفت: بسیاری از فعالان قرآنی از جانشان مایه می‌گذارند و کار را جلو می‌برند. از این به بعد نمایندگان منتخب در ستاد توسعه قرآنی عضو هستند و به عنوان یک مرجع مردمی کار می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه