English

امید معلم:

جشن حافظ امسال به صورت آنلاین برگزار می شود

امید معلم از برگزاری جشن حافظ به صورت آنلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

جشن حافظ امسال به صورت آنلاین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، امید معلم دبیر بیستمین جشن «حافظ» گفت: جشن حافظ امسال قرار است بیستمین سال را تجربه کند اما امسال این جشن برای حفظ سلامت مردم و هنرمندان به صورت آنلاین برگزار می شود.

دبیر جشن حافظ درباره این تصمیم گفت: در سالی که اتفاقات مختلفی در کشور از جمله شیوع بیماری کووید ۱۹ پیش آمده که بسیاری از رویداد‌های مهم سینمایی در جهان را هم تحت‌تاثیر خودش قرار داده است و بسیاری از سینما‌ها تعطیل و بسیاری از جشنواره‌ها لغو شده‌اند، جشن حافظ هم از این قاعده مستثنی نیست اما امسال به جای اینکه جشن را به طور کلی لغو و به سال آینده موکول کنیم، تصمیم گرفتیم که جشن به شکل آنلاین برگزار و نامزد‌ها و برگزیدگان به شکل اینترنتی اعلام شوند.

معلم ادامه داد: امسال می‌خواهیم شکل جدیدی از برگزاری را تجربه کنیم و امیدواریم با مشارکت خیلی خوب مردم و همراهی هنرمندان که همیشه به جشن حافظ لطف دارند، یک اتفاق تازه رقم بخورد و بتوانیم جشن آنلاین را هم برای اولین بار تجربه بکنیم.

دبیر جشن حافظ درباره تغییرات جشن بیستم گفت: به احتمال زیاد در بعضی رشته‌ها و جوایز تغییراتی خواهیم داشت که طی روز‌های آینده اخبارش منتشر می‌شود. اصل برای ما این است که سلامتی مردم و هنرمندان با جشن حافظ به خطر نیفتد. در نتیجه این تصمیم را گرفتیم و در بخش‌های مختلف سعی می‌کنیم با شکل متفاوت برگزاری با هیجان و پرشوری را که همواره در این جشن بوده، حفظ و به فضای مجازی بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه