English

این هفته؛

آلن دلون و لورل و هاردی به شبکه نمایش می آیند

با نمایش شش فیلم منتخب با بازی «آلن دلون»، این هفته در شبکه نمایش آثار این بازیگر شهیر فرانسوی مرور می شود.

آلن دلون و لورل و هاردی به شبکه نمایش می آیند

به گزارش خبرگزاری موج، در کنداکتور تابستانی این هفته شبکه نمایش ، طبق روالی که از هفته قبل آغاز شد، پخش فیلم های جذاب ویژه تابستان ، ژانر منتخب علمی تخیلی، مرور آثار آلن دلون و پخش فیلمهای جدید از این شبکه ادامه می یابد. ضمنا، چهارشنبه هفته پیش رو، ۱۲ تیرماه و مصادف با سالروز جنایت آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران و سرنگونی آن است. شبکه نمایش برای گرامیداشت یاد و خاطره این روز، فیلم سینمایی ابلیس به کارگردانی احمدرضا درویش را در ساعت ۱۳ همین روز پخش می کند.

فیلم های ویژه تابستان شبکه نمایش به ترتیب: سه احمق، اسب رویاها، زندگی حقیر، مینوس، هتل هونوجی، دوست من خرس و ناخدا دندان خنجری و گنج لاماراما هستند که از شنبه ۷تیرماه تا جمعه۱۳تیرماه ساعت ۱۵پخش می شوند.

ژانر منتخب

علاقمندان به ژانر فیلم های سینمایی "علمی-تخیلی” می توانند از شنبه ۷تیرماه تا جمعه ۱۳تیر ساعت ۱۹ فیلم های: هوش مصنوعی، کریش۳، جاذبه، یاغی یک، صاعقه سیاه، فولاد خونین و تلقین را در این باکس ببینند.

مرور آثار

 مرور آثار و فیلم های" آلن دلون " ، هنرپیشه شهیر فرانسوی، در بخش صحنه گران از دیگر بخش های جدول پخش این هفته شبکه نمایش است. آلن دلون توانسته طی زندگی هنری خود صاحب جوایزی متعددی از جمله نخل طلا و جایزه سزار شود. فیلم های سامورایی، عقرب، دایره سرخ، اسلحه بزرگ، سه نفر برای کشتن، شوک و ضارب، با بازی این بازیگر، از شنبه ۷تیرماه تا جمعه ۱۳تیر  درساعت۲۱ روی آنتن شبکه نمایش می رود.

در باکس ساعت ۲۳ ،به ترتیب فیلمهای شیدا، محصول ایران (در تقارن با روز مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی)، ناشناخته، امن، تنها یک نفس، تالکین، عملیات بی نقص و استن و اولی محصول ۲۰۱۸ (که داستان واقعی یکی از بزرگترین کمدین های دو نفره یعنی لورل و هاردی را روایت می کند) از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ تیرماه از شبکه نمایش پخش می شوند.

در این باکس، فیلم سینمایی عملیات بی نقص ( Extreme job ) محصول ۲۰۱۹کره به کارگردانی لی بیونگ هیون، پنجشنبه ۱۲تیرماه ساعت ۲۳برای نخستین بار از شبکه نمایش پخش خواهد شد.این فیلم داستان گروهی از کارآگاهان باتجربه است که برای سرنگون کردن باندی خلافکار تصمیم می‎گیرند عملیات مخفی خود را از طریق تاسیس یک رستوران پیش ببرند اما هنگامی که رستوران آنها معروف می‎شود، شرایط تغییر می‎کند.

کلاسیک هفته

مخاطبان فیلمهای کلاسیک می توانند از شنبه تا جمعه فیلم های : ال کندور، پسران خیابان پال، شاهین مالت، زنده باد زاپاتا، چارلی و اریک، انتخاب هابسون و پرستار بچه ها را در ساعت یک بامداد مشاهده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه