English

ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ زن برای فصل بعدی شهروند مافیا/۲۰ اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام

تهیه کننده با اعلام استقبال زیاد از این مسابقه، ۲۰ اردیبهشت را به عنوان آخرین مهلت ثبت نام اعلام کرد.

ثبت نام بیش از ۱۶۰۰ زن برای فصل بعدی شهروند مافیا/۲۰ اردیبهشت آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا سلطانی استقبال بینندگان را دستاوردی برای شبکه تندرستی دانست و اضافه کرد: حضور ثبت نام کنندگان از سراسر ایران نشان دهنده قابلیت های رسانه ملی در جذب مخاطبان است.

وی استقبال بانوان را از این مسابقه نشانه حضور و تلاش آنها در تمامی عرصه ها توصیف کرد و افزود: تاکنون 1650 خانم در سایت برنامه ثبت نام کرده اند و به عقیده تیم برنامه ساز حضور این تعداد می تواند ما را در تکمیل لیگ جذابی یاری رساند.

تهیه کننده برنامه « شهروند مافیا » از حذف گروهی از ثبت نام کنندگان خبر داد و اضافه کرد: از آنجا که شرکت در این مسابقه شرط سنی دارد و متولدین 1383 به بعد می توانند در آن شرکت کنند. متاسفانه ناچاریم افرادی که سنشان کمتر است را از فهرست مان حذف کنیم. بر اساس آمار متوسط سنی ثبت نام کنندگان 25 تا  30 سال بوده که کمترین آنها 17 و بیشترین 67 ساله است.

سلطانی ابراز امیدواری کرد؛ ضبط سری جدید برنامه از اواسط خردادماه آغاز شود و ادامه داد: این مسابقه در سری های قبل ساعت 20 روی آنتن می رفت و علاقمند هستیم در سری جدید نیز در این ساعت روی آنتن می رود.

تهیه کننده برنامه تاکید کرد: انتظار داریم در سری جدید شرکت کنندگانی به مراتب حرفه ای تر در به مسابقه راه پیدا کنند و برنامه ای جذابت تر از گذشته از شبکه سلامت پخش شود. به عبارت دیگر بالا بردن کیفیت بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

گفتنی است علاقمندان مهلت دارند تا ۲۰ اردیبهشت ماه از طریق وب سایت http://shahrvandmafia.com برای ثبت نام در این رقابت اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی