English

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی مشخص شد

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان از فردا شنبه ۶ اردیبهشت ‌ماه هر شب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

ساعت پخش و تکرار سریال زیرخاکی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا از شنبه ۶ اردیبهشت‌ماه  همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان میهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.

این سریال در ۲۳ قسمت ساخته شده و اولین سریال طنز با موضوع رویدادهای دوران وقوع انقلاب اسلامی به حساب می آید. جلیل سامان جز آن دسته از کارگردانانی است که در این زمینه تجربه های بسیار زیادی دارد. او پیش از این سریال های انقلابی پروانه و ارمغان تاریکی را نیز کارگردانی کرده است.

ساعت پخش سریال زیرخاکی

زیرخاکی از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیند‌های اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند و قصه آن درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود و از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.

 

 

«زیرخاکی» با بازی بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، هادی حجازی فر، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و… هر شب از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

گفتنی است؛ نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است.

ساعت پخش سریال زیرخاکی

«زیرخاکی» از تولیدات گروه فیلم و سریال سیمافیلم به شمار می‌آید.

همچنین بازپخش و تکرار سریال نیز در سه نوبت بین ساعت ۲ تا ۲:۳۰ بامداد / بین ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ صبح / بین ساعت ۱۴۳۰: تا ۱۵ ظهر می باشد . همچنین این سریال نیز از شبکه تماشا در ساعت ۲۴ هر شب نیز پخش میگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه