English

غلامرضا فرجی در گفتگو با خبرگزاری موج اعلام کرد:

تیغ و ترمه از چهارشنبه اکران عمومی می شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ادامه اکران «ماجرای نیمروز، رد خون» و آغاز اکران «جاندار»، «تیغ و ترمه» و «23 نفر» خبر داد.

تیغ و ترمه از چهارشنبه اکران عمومی می شود

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در مورد آخرین مصوبات جلسه این شورا مورخ 17 آذر ماه 98 به خبرنگار سینمایی موج گفت: قرارداد فیلم سینمایی تیغ و ترمه به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی سیدعلی قائم‌مقامی در  گروه آستارا ثبت شد و از چهارشنبه بیستم ماه جاری اکران می شود.

وی افزود: در حالی که فیلم معکوس در یک سالن دیگر پردیس سینمایی آستارا ادامه دارد، قرارداد این فیلم هم زیر نظر گروه آستارا بعد تیغ و ترمه ثبت شد.

فرجی تصریح کرد: طبق آیین نامه و با توجه به کف فروش فیلم سینمایی ماجرای نیمروز، ردخون به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی در  سینما آزادی، اکران این فیلم می‌تواند تا سه هفته دیگر ادامه یابد؛ اما براساس درخواست توزیع کننده فیلم سینمایی جاندار به کارگردانی حسین امیری‌دوماری ‌و پدرام پورامیری، تهیه کننده ردخون موافقت کرد که فیلم سینمایی جاندار همزمان با رد خون از چهارشنبه بیستم آذرماه در گروه آزادی اکران شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با تاکید مجدد بر اینکه سینماهایی که آثار کودک را در جدول اکران خود دارند، موظف به نمایش یکسانس از ساعت 15تا19 این فیلم ها هستند، گفت: فیلم سینمایی بیست و سه نفر به کارگردانی مهدی جعفری هم از بیستم آذرماه اکران می‌شود و هر زمانی که در گروه باغ کتاب، فیلم سینمایی چشم و گوش بسته تعویض شد، 23 نفر جایگزین آن خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکران فیلم چشم و گوش بسته بر اساس کف فروش هفتگی باغ کتاب فعلا ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه