English

ساخت جشنواره فیلم رشد به اشکان رهگذر سپرده شد

اشکان رهگذر ساخت تیزر چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی،آموزشی و تربیتی رشد را برعهده گرفت.

ساخت جشنواره فیلم رشد به اشکان رهگذر سپرده شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  ستاد خبری جشنواره، اشکان رهگذر سازنده انیمیشن آخرین داستان که دومین نماینده سینمای ایران در اسکار امسال به شمار می‌رود، به همکاری‌اش در تولید تیزرهای چند دوره جشنواره رشد در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امسال برای نخستین بار این مسئولیت مستقلاً به من پیشنهاد شد، که بخاطر شناخت نسبتاً خوبی که از سمت و سوی این جشنواره و سلایق دبیر امسال آن وحیدگلستان دارم، پذیرفتم و کار را شروع کردیم.

رهگذر با ذکر این نکته که دبیر جشنواره امسال سالها قبل معلمش بوده گفت: همیشه با دیدن تیزرهای جشنواره های کودک و انیمیشن خارجی، سیلان عنصر خیال در آنها شگفت‌زده‌مان می‌کرد. زمانی هم دستیار آقای گلستان در ساخت تیزرهای دوره‌های قبل بودم می‌دیدم که به دنبال پررنگ کردن این وجه است. لذا در طراحی تیزر امسال، به دنبال این هستیم که بیننده شاهد فوران تخیل و هیجان باشد.

رهگذر در پایان با ابراز امیدواری که تیزر امسال موردپسند دانش‌آموزان ایرانی قرار گیرد گفت: زمانی که من دانش آموز بودم انگار خبر ﺟﺸﻨﻮاﺭه ﺭﺷﺪ به مدیر مدرسه ما نمی‌رسید و طبعاً ما هم از آن بی خبر می‌ماندیم! خدا را شکر که امروز همه دانش‌آموزان کشور از این رویداد باخبرند؛ و اگر هم نباشند ، تیزرهای جشنواره باخبرشان می‌کند.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد از ۲۴ آبان تا اول آذر در تهران بزرگ و کلیه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و پس از آن از ۲ آذر تا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، تمامی استان‌های کشور به‌تدریج میزبان این جشنواره خواهند بود.

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزارکننده این رویداد بین‌المللی به‌دبیری وحید گلستان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه