English

با حکم وزیر ارشاد صورت گرفت؛

انتصاب مدیر عامل جدید بنیاد رودکی/افضلی به جای صفی پور

با انتصاب علی‌اکبر صفی پور مدیرعامل قبلی بنیاد فرهنگی هنری رودکی به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مهدی افضلی جایگزین او در رودکی شد.

انتصاب مدیر عامل جدید بنیاد رودکی/افضلی به جای صفی پور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری ورازت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی افضلی مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری طی احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند . احکام این مدیران در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا شد و معارفه شدند

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه با تبریک سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حضور علی اکبر صفی پور با سوابق و تجربه هایی که در بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و همچنین سوابق آموزشی که دارد می تواند نوید روزهای پویاتری را برای آموزش هنر داشته باشد و امیدواریم رونق مضاعف دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در دو سال اخیر، تقویت شود. مهدی افضلی نیز که در این سال ها در مؤسسه توسعه هنرهای معاصر برای توسعه و ایجاد فرصت هایی برای هنر تلاش کرده اند و امیدواریم در بنیاد فرهنگی و هنری رودکی نیز برای رونق و پویایی بیشتر هنر تلاش کنند. همچنین از مرتضی نیک نژاد که در سه ماه اخیر، سرپرستی دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری را برعهده داشته و امور را با آرامش و موفقیت پیش برد، قدردانی می کنم.

علی‌اکبر صفی پور در این جلسه گفت: خوشبختانه بنیاد فرهنگی و هنری رودکی امروز، با سه سال گذشته که وارد بنیاد شدم متفاوت است و مساله بدهی بنیاد حل شده است. بنابراین فرصت بیشتری برای برنامه ریزی و تقویت تعامل های بیرونی و ارتقای کیفی برنامه ها فراهم است. بنیاد رودکی از ظرفیت های جدی فرهنگ و هنر است و هرچه پویاتر باشد، فرهنگ هنر در کشور تقویت خواهد شد. به هر ترتیب از اینکه فرصتی فراهم شد و وزیر محترم و معاون محترم هنری اعتماد کردند تا در حوزه آموزش که مورد علاقه ام است، فعالیت کنم، خرسندم و امیدوارم بتوانم برنامه ها و امور را به نحو بهتر در حوزه آموزش پیش برم.

مهدی افضلی مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در این جلسه گفت: بنیاد فرهنگی هنری رودکی از مهمترین مراکز فرهنگ و هنر است که در این سال ها بر اساس اساسنامه و با جدیت فعالیت کرده است و امیدواریم با تعامل بیشتر، فرصت های مناسب تری برای هنر فراهم شود و با همفکری و تعامل، حوزه های تخصصی هنری، مسیر برای ارتقای کیفی فعالیت های هنری فراهم شود. من از خدمات آقای صفی پور در این مدت که با جدیت تلاش کرد، تشکر می کنم و سعی می کنم با استفاده از ظرفیت های قانونی و اساسنامه بنیاد و مجموعه بنیاد و نیروی انسانی آن به عنوان سرمایه ای مهم، فرصت و امکان بیشتری برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های هنری فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه