English

هندی و هرمز به طور همزمان به سه جشنواره بین المللی فیلم می رود

پس از حضور در 40 جشنواره بین المللی، فیلم هندی و هرمز به کارگردانی عباس امینی همزمان به سه جشنواره بین المللی فیلم دیگر راه یافت.

هندی و هرمز به طور همزمان به سه جشنواره بین المللی فیلم می رود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی این فیلم، هندی و هرمز به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس امینی و نویسندگی حسین فرخزاد و عباس امینی در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلم شارجه، سیمین جشنواره بلفاست ایرلند و فستیوال جهانی یونیسف در فلورانس ایتالیا به روی پرده خواهد رفت.

«هندی و هرمز» پیش از این در 40 جشنواره بین المللی فیلم حضور پیدا کرده است که از جمله آن می توان به جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، ونکوور، داکا، ادینبورگ انگلستان و ال کینو اشاره کرد. این فیلم همچنین توانسته جایزه بهترین فیلم جشنواره زوریخ، بهترین فیلم و فیلم نامه جشنواره زاکورا، بهترین فیلم نامه جشنواره ملبورن و جایزه نتپک جشنواره فجر بین الملل را به  خود اختصاص دهد. 

فیلم سینمایی «هندی و هرمز» که محصول مشترک ایران و جمهوری چک است، با بازیگران بومی ساخته شده و روایتگر داستان هندی و هرمز، دو نوجوانی است که طبق سنت مردم جزیره با هم ازدواج می‌کنند. آنها درکی از یکدیگر ندارند اما دنیای ناشناخته و جذاب ارتباط با همدیگر، آنها را به همبازی‌هایی صمیمی تبدیل می‌کند؛ اما این بازی که نامش زندگی است هر لحظه برای آنها خطرناک‌تر می‌شود.

حامد علیپور، زهره اسلامی و محمد بانوج  بازیگران هندی و هرمز هستند و از سایر عوامل فیلم می توان به مدیر فیلمبرداری : اشکان اشکانی ، طراح‌صحنه و لباس و دستیار کارگردان: آزاده موسوی، صدا بردار: رضا تهرانی و حسین پوررحیمی، تدوین : شهروز توکل و احسان واثقی، آهنگساز : مهران قائدی پور، صدا گذار : مهرشاد ملکوتی، مدیر تولید : حسین فرخزاده، سرمایه گذاران : مهروا اروین، اندره شافر و پوریا حیدری اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی