English

پیکر داریوش اسدزاده به آرامگاه ابدی بدرقه شد

مراسم تشییع پیکر داریوش اسدزاده امروز 5 شهریور ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت آرامگاه ابدی بدرقه شد.

پیکر داریوش اسدزاده به آرامگاه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری موج، مراسم تشییع پیکر داریوش اسدزاده صبح امروز 5 شهریورماه با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون و با اجرای اصغر همت از مقابل در ورودی خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم علی دهکردی بازیگر و عضو انجمن بازیگران سینمای ایران با بیان اینکه بزرگ خاندان بازیگری ایران را از دست داده ایم، گفت: زنده یاد داریوش اسدزاده همیشه معتقد بود که مردم باید هنرمندان را به شکل و شمایل برازنده و آراسته ببینند و به همین دلیل همیشه خوش پوش بود و به وضعیت خود می رسید. او گنجینه ای در بازیگری به حساب می آمد و جوانان باید ایشان را نمونه و الگوی خود قرار دهند.

وی همچنین بر انس داریوش اسدزاده نسبت به کتاب تاکید کرد و از طرف خانه سینما درگذشت این هنرمند باسابقه را به هنرمندان و خانواده وی تسلیت گفت.

ایرج راد رییس هیات مدیره خانه تئاتر نیز به عنوان سخنران بعدی پشت تریبون آمد و از صفات خوب داریوش اسدزاده سخن گفت. وی بیان کرد: داریوش اسدزاده شاهد فراز و فرودهای تئاتر ایران بود و به همین دلیل بخشی از تاریخ شفاهی تئاتر ایران را امروز از دست داده ایم و از این جهت، او جایگاه ویژه ای در تئاتر ایران داشت.تشییع پیکر داریوش اسدزاده

رییس هیات مدیره خانه تئاتر در ادامه از اهدای هزار و 81 جلد کتاب نفیس از گنجینه کتاب های داریوش اسدزاده به کتابخانه خانه تئاتر خبر داد.

وی اظهار امیدواری کرد که هنرمندان چون زنده یاد اسدزاده نقشه راهی برای هنرمندان جوان باشند و گفت: خانه تئاتر تلاش می کند تا آثار منتشر نشده این هنرمند را منتشر کند.

سالار عقیلی نیز در سخنانی کوتاه درباره علقه داریوش اسدزاده به موسیقی ایرانی سخن گفت و چند بیت شعر نیز تقدیم او کرد.

به گزارش موج، در پایان مراسم تشییع، پیکر داریوش اسدزاده به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا بدرقه شد. همچنین اعلام شد مراسم ختم داریوش اسدزاده روز پنجشنبه ۷ شهریورماه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می شود.تشییع پیکر داریوش اسدزاده

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه