English

در برج میلاد برگزار شد؛

کنسرت روزبه بمانی با تقدیر از سینماگران و اجرای یک قطعه جدید

روزبه بمانی در اولین کنسرتش در برج میلاد کلیه آهنگ های آلبومش از جمله قطعه فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضا و یک قطعه جدید را خواند.

کنسرت روزبه بمانی با تقدیر از سینماگران و اجرای یک قطعه جدید

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری موج، سانس اول کنسرت روزبه بمانی در روز سه شنبه ۲۲مردادماه با نیم ساعت تاخیر در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد. 

در ابتدای این کنسرت،  بمانی قطعه «من حافظم» را برای علاقمندان خود اجرا کرد که با همخوانی حضار همراه شد. این خواننده پس از آن گفت: قطعا کسی که شما ترانه هایش را زمزمه می کنید، اگر حافظ هم نباشد حافظ می شود.

کنسرت روزبه بمانی در برج میلاد

وی سپس با دکلمه کردن شعری، «قطعه خسته شدم» را به عنوان دومین آهنگ اجرا کرد که در این اجرا هم سالن مملو از جمعیت، با او همراهی کرد.

وی پیش از آغاز قطعه سوم، گفت: امیدوارم زخمهایی که به خودمان می زنیم بیش از زخمهایی که دیگران به ما میزنند نباشد. سپس با دکلمه کوتاه دیگری، قطعه «تمرین تنهایی» را برای علاقمندانش اجرا کرد.

آهنگ «چالوس» پنجمین قطعه بمانی بود که در این کنسرت اجرا کرد.

در این بخش از برنامه روزبه بمانی گفت: در آلبوم «کجا باید برم» آهنگی هست که خیلی دوست دارم،... اما در این هنگام با همهمه و نظر مخاطبان، ترانه «شلیک» را خواند که با استقبال زیاد حاضران در سالن روبرو شد.

پس از آن روزبه بمانی گفت: چقدر خوب است که شما را دارم؛ نه در طول یکی دو سالی که خوانده ام بلکه کار اصولی تری که فکر می کنم کرده ام نوشتن برای شما بوده است.

وی افزود: یکی از مفاهیمی که در اکثر کارهای من وجود دارد عشق است....پس از آن بمانی قطعه «عاشقی» را خواند. در پایان این آهنگ، بمانی پرسید: حالا با این تفاسیر کدامتان عاشقید این قدر که تنها آرزویتان این شود که حال دیگری خوب باشد؟ اگر اینطور است پس فرقی ندارد که کجای دنیایید.

کنسرت روزبه بمانی در برج میلاد

بمانی پس از تشویق حضار ادامه داد: امشب همه آهنگ هایم را برایتان خواهم خواند و یک سوپرایز هم دارم و آن هم اجرای قطعه ای که تا بحال اجرا نشده است.

پس از آن روزبه بمانی قطعه «سلام» را خواند.

وی در ادامه اجرایش گفت: به تازگی، ما در یک تور تئاتر بودیم که نمایش «بی بی و سرباز دل» را اجرا کردیم و آخرین اجرای ما در استرالیا بود . در این تور و پیش از آن، برزو ارجمند حضور داشت که امروز هم در جمع ما است. لطفاً او و یکی از بهترین ترانه سرا های کشورمان، مهدی ایوبی را تشویق کنید.

پس از آن قطعه «کجا باید برم» را برای مخاطبانش خواند.

وی بعد از اجرای این آهنگ گفت: خدا کند به جایی نرسیم که مرگ و زندگی برایمان فرقی نداشته باشد. زندگی بزرگترین نعمتی داریم ما یکبار زندگی می کنیم و باید قدر آن را بدانیم. من معلم اخلاق نیستم و همه اینها را از خود شما یاد گرفته ام.

سپس این کنسرت به دلیل فرارسیدن زمان ملکوتی اذان مغرب برای دقایقی تعطیل شد و این خواننده و گروه نوازندگان سن را ترک کردند.

در بازگشت بمانی آهنگ «به من نگو عاشق» را خواند.

در ادامه بمانی گفت: می خواهم یکی از دوستانم به نام سامان امامی را معرفی کنم که در یکی دوسال اخیر به عنوان رهبر ارکستر یکی از پرطرفدارترین خواننده های کشور یعنی حامد همایون، فعالیت کرده است.

وی در ادامه گفت: بعد از پنج سال یک کاری خوانده ام که ریتم دارد.

بمانی تصریح کرد: من خیلی کارهای ریتمیک را دوست دارم و خیلی هم روی آن نوشته ام. ولی برای خواندن آنها کمی با وسواس عمل کرده ام.

وی سپس قطعه «اتفاق» را خواند.

پس از آن بمانی اقدام به معرفی نوازندگان کرد: احمد شکاری گیتار، امیر جلیلی گیتار الکتریک،  مهرداد احمدزاده  کی بورد، اردلان کاظمی سینتی سایزر، مجید برومند  گیتار بیس، احسان نی زن  ویولون، سروش عمومی درام، مهسا گرجی  چلو و امیر علیزاده رهبر ارکستر.

روزبه بمانی در ادامه و پیش از خواندن قطعه جدیدش با نام «اسمت که میاد» گفت: فکر می کنم خیلی از شعرهایم را نوشته ام که این کار را بنویسم. کاری که تا بحال منتشر نشده است.

روزبه بمانی پس از اجرای قطعه جدیدش افزود: مادر بزرگی داشتم که از هفت-هشت سالگی با زبان شعر با من سخن می گفت و من هر وقت که حالم خوب نبود پیش او می رفتم. به گمان پدر بزرگها و مادربزرگها تنها افرادی هستند که در هر سنی پیش آنها بروی همان کودک هفت هشت ساله ای و مطمئنم که الان مادربزرگم مرا می بیند.

پس از آن و قبل از خواندن قطعه بعدی بمانی گفت: آهنگ «جنون» در آلبومم یکی از ترانه هایی است که با اینکه اتفاق خاصی برایش نیفتاده و حتی کلیپ هم نشده، اما دوستش دارم. وی سپس این قطعه را خواند.

در ادامه بمانی« یعنی تموم» را خواند.

وی سپس گفت: خوبی کسی که تنها یک آلبوم دارد این است که باید همه قطعات را برای مخاطبان بخواند.

بمانی افزود: در روزگاری که شرایط اقتصادی خوبی نداریم دست کم می توانیم آرزو کنیم که کسانی که سفره هایشان خالی است زودتر حالشان خوب شود.

وی سپس گفت: برای اجرای قطعه بعدی می خواهم ازبهترین پیانیست کشورمان، رضا تاجبخش دعوت کنم تا به روی سن بیاید.

کنسرت روزبه بمانی در برج میلاد

بعد از آن بمانی قطعه ای که برای فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضا را خوانده بود اجرا کرد. این درحالی بود که بیش از نیمی از این قطعه را مخاطبان به همراه پیانو خواندند.

پس از آن بمانی گفت: در این لحظه باید از وحید جلیلوند کارگردان هنرمند و دوست عزیزم و کسی که کارش را به خوبی بلد است و این روزها در اوج است یعنی نوید محمدزاده که جای هردویشان اینجا خالی است یاد کنم. 

وی سپس گفت: هر آنچیزی که در آلبوم کجا باید برم نتیجه زحمات علیرضا افکاری است که از او هم متشکرم

پس از آن، این خواننده قطعه «خودم خواستم» را خواند.

بمانی در ادامه گفت: گاهی اوقات کمترین حقی که داریم این است که به کسی که دینی به گردنش داریم بگوییم و به جای اینکه پشت سرش حرف بزنیم، در مقابلش بگوییم.

در ادامه این کنسرت، بمانی پیش از خواندن ترانه «خرقه» گفت: هرکسی که از جایگاه خودش و لباس خودش سوء استفاده می کند مبتلابه این ترانه است.

وی در پایان از شاهد صادق پور و حامی کنسرت هایش تشکر کرد.

از ویژگی های کنسرت بمانی، نمایش کلیپ های اختصاصی برای اکثر قطعات بود. ضمن اینکه صدابرداری این کنسرت به نسبت از کیفیت خوبی برخوردار بود. شاید این به قدرت صدا و خوانندگی این هنرمند بر می گشت. البته نورپردازی هم از کیفیت خوبی برخوردار بود و کم خطا نشان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه